Το ηλεκτροκίνητο αστικό μοντέλο εγκαταλείπει λίγο ακόμα από το καμουφλάζ του αποκαλύπτοντας το πραγματικό σχήμα των φωτιστικών του σωμάτων αλλά και τις λεπτομέρειες της οροφής του η οποία είναι εντελώς ακάλυπτη.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του, όπως ήδη έχουν ανακοινώσει οι Βαυαροί, το i3 θα λανσαριστεί από την πρώτη ημέρα διάθεσής του σε δύο εκδόσεις, μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη αλλά και μια εκτεταμένης αυτονομίας, η οποία εκτός από το ηλεκτρικό μοτέρ θα διαθέτει και έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης -πιθανότατα ένα δικύλινδρο βενζίνης με προέλευση τις μοτοσικλέτες των Βαυαρών- και ο οποίος θα αναλαμβάνει να ενισχύει τα μεγέθη αυτονομίας των μπαταριών.

Όπως και να έχει, το BMW i3 αναμένεται σε ηλεκτροκίνητη λειτουργία να εξασφαλίζει αυτονομία μεταξύ 129 και 161 χλμ., αναλόγως με τη χρήση.

Σε κάθε περίπτωση, η BMW έχει ήδη ανακοινώσει ότι εκτός από τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των δύο εκδόσεων του i3, οι ιδιοκτήτες του θα έχουν πρόσβαση σε «συμβατικά» μοντέλα της φίρμας τα οποία θα τους ενοικιάζονται με ευνοϊκούς όρους για μερικές ημέρες ετησίως προκειμένου, αν επιθυμούν να πραγματοποιήσουν κάποια διαδρομή χωρίς «το άγχος της αυτονομίας».

AUTOMEDIA