Η επιλογή ελαστικών θα είναι το σημείο-κλειδί στον αγώνα της Κίνας την Κυριακή 14 Απριλίου. Αυτό υποστηρίζει ο Mark Webber σκιαγραφώντας τον αγώνα της Μαλαισίας.

Σύμφωνα με τον Αυστραλό πιλότο της Red Bull, οι νέες, πιο μαλακές γόμες των ελαστικών της Pirelli ναι μεν έχουν ως αποτέλεσμα πιο ανταγωνιστικούς γύρους, ωστόσο οι περισσότερες ομάδες αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν στρατηγική τεσσάρων pit stop στη Μαλαισία.

Ο M. Webber πιστεύει ότι η προμηθεύτρια εταιρεία ελαστικών της Formula 1, με την απόφασή της να διαθέσει για το συγκεκριμένο αγώνα την επιλογή μαλακής και μεσαίας γόμας, είχε ως στόχο να επιτύχει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό pit stop.

«Η στροφή 1 (στην πίστα της Κίνας) είναι πραγματικός ‘φονιάς’ για το εμπρός αριστερό ελαστικό, αφού έχει πολύ μεγάλη διάρκεια, ενώ ταυτόχρονα το μονοθέσιο φρενάρει σχεδόν σε όλο το μήκος της στροφής», εξήγησε ο M. Webber. «Με τις συγκεκριμένες επιλογές γόμας της Pirelli, είμαι περίεργος να δω με ποιο τρόπο θα διαχειριστούνοι ομάδες τα ελαστικά τους στην Κίνα» κατέληξε ο Αυστραλός.

Για την ιστορία, αναφέρουμε ότι στο Grand Prix της Μαλαισίας η Red Bull κατέγραψε νέο ρεκόρ ταχύτερου pit stop, με την ομάδα να αλλάζει τα τέσσερα ελαστικά στο μονοθέσιο του M. Webber σε χρόνο μόλις 2,05 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr