Με τα αποκαλυπτήρια της, περιορισμένης παραγωγής, 4C να έχουν γίνει στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης, η προσοχή των οπαδών της ιταλικής φίρμας στρέφεται αναπόφευκτα στην επόμενη –και κατά πολύ προσιτότερη- άφιξη που υπόσχεται να ξυπνήσει κάτι από την εποχή της αθωότητας.

Ο λόγος, φυσικά για τη Alfa Romeo Spider το νέο πισωκίνητο roadster της ιταλικής φίρμας το οποίο θα έχει ως αφετηρία τη νέα γενιά του Mazda MX-5 και από το 2015, και σύμφωνα με τη σχετική συμφωνία μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, θα κατασκευάζεται μαζί με το ιαπωνικό roadster στο εργοστάσιο της φίρμας στη Hiroshima.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τα δύο roadster, παρά την κοινή αφετηρία και τόπο παραγωγής, θα ακολουθήσουν εντελώς διαφορετικούς, σχεδιαστικούς δρόμους ακολουθώντας το καθένα τον αισθητικό κώδικα της φίρμας του με την Spider να αναμιγνύει στοιχεία της 4C με άλλα από τον ένδοξο πρόγονό της και την αρχετυπική Duetto Spider του 1966.

Αν και οι επίσημες πληροφορίες σπανίζουν τόσο σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου MX-5 όσο και της Alfa Romeo Spider, είναι γνωστό ότι το ιαπωνικό roadster αναμένεται να μειώσει το βάρος του κατά περίπου 100 κιλά, στοιχείο που συνεπάγεται ότι στις δύο περιπτώσεις το θέμα «χαμηλό βάρος» θα βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα, προς όφελος των δυναμικών οδικών χαρακτηριστικών.

Σε επίσημο επίπεδο οι δύο φίρμες έχουν περιοριστεί να ανακοινώσουν ότι η νέα πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει και τα δύο μοντέλα θα είναι αποκλειστικα πισωκίνητη, ενώ σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το μόνο γνωστό στοιχείο είναι ότι δεν πρόκειται να είναι κοινοί.

Στην περίπτωση της Alfa Romeo Spider αναμένεται ένα υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 1,75 λίτρων, στα πρότυπα της 4C με ισχύ που θα βρίσκεται κοντά στην τιμή των 200 ίππων. Αντίστοιχη αναμένεται να είναι η ισχύς και του ιαπωνικού roadster που όμως θα υιοθετήσει ένα μικρότερου κυβισμού κινητήρα.

Όπως και να έχει από πλευράς στοιχείων, αυτό που θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει δεδομένο είναι ότι η Alfa Romeo, αξιοποιώντας τη “back to basics” λογική των Ιαπώνων και του MX-5, θα επαναφέρει στο μέλλον της ένα αυτοκίνητο που να δημιουργεί ευχάριστους συνειρμούς και επίκεντρο την οδική συμπεριφορά, δίνοντας ως «αντάλλαγμα» στην Mazda τη δυνατότητα να διατηρήσει στις τάξεις της ένα από τα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα του είδους του.

AUTOMEDIA