ΟΛΠ : Εμφαση στις υπηρεσίες κρουαζιέρας
Τη θέσπιση και εγκατάσταση Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και Περιβάλλοντος στην παροχή υπηρεσιών Κρουαζιέρας, ανακοίνωσε ο ΟΛΠ Α.Ε., θεμελιώνοντας έτσι μία ακόμη σχέση εμπιστοσύνης με την αγορά κρουαζιέρας και τις εταιρίες που τη στηρίζουν, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης.
Το σύστημα εφαρμογής υποστηρίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των διεθνών προτύπων EN ISO 9001:2008 και EN ISO 14001:2004 και έχει ανασκοπηθεί από τους Φορείς Πιστοποίησης LRQA και BV.
Όραμα του OΛΠ Α.Ε. είναι, στα πλαίσια αειφόρου επιχειρηματικότητας, να παρέχει υπηρεσίες – λύσεις που θα συμβάλλουν θετικά στην εθνική οικονομία, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες γνώσεις και υψηλή τεχνολογία σε θέματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και περιβαλλοντικής καινοτομίας, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η επίτευξη του παραπάνω οράματος βρίσκεται στον πυρήνα της ποιοτικής και περιβαλλοντικής πολιτικής του OΛΠ Α.Ε η οποία διαρθρώνεται πάνω στις ακόλουθες θεμελιώδεις αρχές:
• Εφαρμογή όλων των απαιτούμενων νομικών και κανονιστικών απαιτήσεων.
• Να αναγνωρίζει και αξιολογεί τις περιβαλλοντικές πλευρές των δραστηριοτήτων του.
• Ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών σε ποιότητα, χρόνο και κόστος θεμελιώνοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με την εταιρεία και τα στελέχη για την ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής επίδοσης των διεργασιών.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Μητσοτάκης: Υπεραμύνθηκε της εξωτερικής πολιτικής – Βλέπει Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας με Ερντογάν στις αρχές του 2026
- Μείωση των παραδόσεων Airbus τον Νοέμβριο μετά από τεχνικό πρόβλημα
- Γιατί το ότι έχω δουλέψει σε πανηγύρι θεωρείται κάτι κακό; Η Κόνι Μεταξά απαντά στον Τάσο Ξιαρχό
- LIVE: Μπενφίκα – Σπόρτινγκ Λισαβόνας
- Άνω Λιόσια: 16χρονος εγκατέλειψε τη 2χρονη ανιψιά του στο ΙΧ που οδηγούσε – Δεν σταμάτησε σε σήμα της ΕΛ.ΑΣ.
- Μπεσίκτας – Πανιώνιος 101-83: Οι κυανέρυθροι έμειναν από δυνάμεις στο τέλος

