Μια πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη έκδοση του Defender παρουσιάζει η βρετανική φίρμα στην 83η ελβετική έκθεση.

Ήδη, μάλιστα, όπως επισημαίνει, έχουν κατασκευαστεί επτά πρωτότυπα του είδους τα οποία και θα αναλάβουν να διερευνήσουν τις πιθανότητες ένταξης της συγκεκριμένης τεχνολογίας ή των επιμέρους στοιχείων της στις εκδόσεις παραγωγής.

Ανεξαρτήτως προοπτικών παραγωγής, το ηλεκτρικό σύνολο που εξοπλίζει το Defender αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 94 ίππων και 330 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου με απόδοση 27 kWh, οι οποίες τοποθετούνται στη θέση του κινητήρα diesel και έχουν βάρος 410 κιλών.

Σε ό,τι αφορά την αυτονομία που εξασφαλίζουν στο βρετανικό SUV, ανέρχεται σε 80 χλμ., ενώ όπως επισημαίνει η φίρμα, στις χαμηλές ταχύτητες που επιβάλλει μια off-road διαδρομή στα μέτρά του Defender, η μπαταρία μπορεί να διαρκέσει έως και οχτώ ώρες.

Για την φόρτιση της απαιτούνται δέκα ώρες με φορτιστή 3 kW, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης η οποία απαιτεί τέσσερις ώρες.

Το ηλεκτρικό σύνολο συνεργάζεται με το υπάρχον σύστημα τετρακίνησης της Land Rover μέσω ενός ειδικά σχεδιασμένου, για τον ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του Defender, κιβωτίου, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα, διαχείρισης ροπής, Terrain Response.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η μετατροπή του Defender σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα έχει αυξήσει το βάρος του κατά μόλις 100 κιλά.

N.K

auto.in.gr