Χωρίς εκπλήξεις ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP στη Sepang της Μαλαισίας.

Στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκαν ξανά οι δύο πρωταγωνιστές του περυσινού πρωταθλήματος Dani Pedrosa (Honda) και Jorge Lorenzo (Yamaha) οι οποίοι είχαν 0,008» διαφορά.

Πρώτος στην κατάταξη της ημέρας ήταν ο D. Pedrosa (Honda). Ο Ισπανός δούλεψε στην πρώτη περίοδο για να προσαρμοστεί στην RC213V και το απόγευμα άρχισε να «κυνηγά» τον απόλυτο χρόνο. Η καλύτερή του επίδοση ήταν 2:01.157.

Στη Honda την παράσταση έκλεψε ο M. Marquez. Ο 19χρονος ήταν πολύ ανταγωνιστικός (είχε κάνει ήδη ένα τριήμερο δοκιμών στη Sepang τον περασμένο Νοέμβριο) και βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στο πρώτο session.

Ο Ισπανός τράβηξε την προσοχή του V. Rossi, που σχολίασε πως, ο M. Marquez, δοκιμάζει τις δυνάμεις του για τον τίτλο. Ο αναβάτης της Honda έκλεισε την ημέρα στην τρίτη θέση.

«Είμαι αρκετά ικανοποιημένος γιατί πίστευα ότι θα χρειαζόμουν χρόνο να προσαρμοστώ στη μοτοσικλέτα. Μόλις βγήκα στην πίστα βελτιώθηκα, αισθάνθηκα καλά μπορώ να δοκιμάσω μερικά πράγματα στο set up», δήλωσε ο M. Marquez και πρόσθεσε:

«Το πιο σημαντικό είναι η αίσθηση με τη μοτοσικλέτα. Το σχέδιο από εδώ και πέρα είναι να κάνω πολλούς γύρους και μετά να αρχίσω να δουλεύω στο set up και τα ηλεκτρονικά».

Στη δεύτερη θέση ήταν ο Jorge Lorenzo (Yamaha). Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής δούλεψε πάνω στο νέο πλαίσιο που έφερε η ομάδα για καλύτερη σταθερότητα στη διάρκεια της επιβράδυνσης. Στις απογευματινές δοκιμές ανέβασε και αυτός ρυθμό.

Πολύ δυνατός εμφανίστηκε και ο Valentino Rossi στην επιστροφή του στη Yamaha. Ο Superstar των MotoGP έδειχνε και από τη συμπεριφορά του στο pit box πολύ ικανοποιημένος με την M1. Ο «Doctor» έκλεισε την ημέρα στην τέταρτη θέση, με διαφορά +0,4 πίσω από τον D. Pedrosa.

«Είμαι πολύ, πολύ ικανοποιημένος από την πρώτη ημέρα», δήλωσε ο «Vale» στο motogp.com και πρόσθεσε:

«Μετά από δύο δύσκολες χρονιές είχα ερωτηματικά γαι την απόδοσή μου. Όμως από το πρωί ήμουν αρκετά γρήγορος και κατάφερα να βελτιωθώ κάθε φορά που έβγαινα στην πίστα».

«Η αίσθηση με τη μοτοσικλέτα είναι αυτή που γνώριζα από παλιά, είμαι λοιπόν πολύ ικανοποιημένος και διασκεδάζω».

«Αυτή είναι η μοτοσικλέτα μου, είναι η καλύτερη για το στυλ μου. Αισθάνθηκα καλά από τους πρώτους γύρους μαζί της. Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Ο Dani και ο Jorge είναι απίστευτα γρήγοροι, ο Marc επίσης είναι απίστευτος. Είμαστε όμως πολύ κοντά».

Την εξάδα έκλεισαν οι Stefan Bradl και Cal Crutchlow.

Στην Ducati η κατάσταση δεν ήταν καλή. Το ιταλικό εργοστάσιο δεν έφερε κάποιο νέο εξάρτημα για τους αναβάτες της με αποτέλεσμα ο Nicky Hayden να είναι μακριά από τους πρώτους, στη 10η θέση.

«Σήμερα ήταν η πρώτη ημέρα στην πίστα έπειτα από αρκετό καιρό. Δούλεψα το set up, επικεντρώθηκα στις αναρτήσεις. Όμως δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την απόσταση από τους πρώτους, είμαστε πίσω και από τους αναβάτες δοκιμών», είπε ο 31χρονος αναβάτης και πρόσθεσε:

«Πάντα υπάρχει κάτι να δοκιμάσεις όταν δεν έχεις εξαρτήματα. Τα προβλήματα παραμένουν τα ίδια, το μπροστινό μέρος και η απόδοση της δύναμης, εδώ έχουμε και κραδασμούς αλλά είναι φαινόμενο αυτής της πίστας. Οι δυνατότητές μας δεν ανταποκρίνονται στη σημερινή μας απόδοση».

Δεύτερος αναβάτης της Ducati ήταν ο Andrea Dovizioso, ο οποίος είχε πολλά προβλήματα και έμεινε 2,3» μακριά από τον D. Pedrosa.

Ο Ben Spies έκανε λίγους γύρους και αποφάσισε να σταματήσει νωρίς διότι αισθάνθηκε πόνους στον εγχειρισμένο του ώμο. Ο Τεξανός θα συνεχίσει αύριο την προσπάθειά του. Καλύτερες CRT ήταν οι Aprilia των Aleix Espargaro και Randy De Puniet.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

1 D.Pedrosa (Honda) 2:01.157 (97 γύροι)

2 J. Lorenzo (Yamaha) +0,008 (122 γύροι)

3 M. Marquez (Honda) +0,044 (122 γύροι)

4 V. Rossi (Yamaha) +0,427 (86 γύροι)

5 S. Bradl (LCR Honda) +0, 632 (102 γύροι)

6 C. Crutchlow (Yamaha Tech 3) +0,724 (110 γύροι)

7 A. Bautista (Honda Gresini) + 0, 824 (111 γύροι)

8 K. Nakasuga (Yamaha) + 1, 811 (108 γύροι)

9 K. Akiyoshi (Honda Test Team) +1, 815 (115 γύροι)

10 N. Hayden (Ducati) +2, 179 (87γύροι)

auto.in.gr