Η επιλογή της Pirelli για το πρώτο Grand Prix στις ΗΠΑ όπως φαίνεται είναι συντηρητική καθώς όπως αναφέρει ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, Paul Hembery, τα ελαστικά δεν φθείρονται καθόλου και οι οδηγοί μπορούν να κρατήσουν το ίδιο σετ χωρίς να πέσει σημαντικά η απόδοσή τους.

Η επιλογή της μεσαίας και της σκληρής γόμας, σε συνδυασμό με την πολύ ομαλή και λεία επιφάνεια της ασφάλτου αλλά και με τις χαμηλότερες θερμοκρασίες από τις αναμενόμενες δεν αφήνει πολλά περιθώρια διαφοροποίησης της στρατηγικής των ομάδων την Κυριακή.

«Η φθορά πραγματικά είναι μηδενική. Υπάρχει το ρίσκο της υπερθέρμανσης των ελαστικών αν οι οδηγοί σπινάρουν τα ελαστικά τους αλλά αυτό είναι κάτι που μπορούν να το ελέγξουν».

«Οι χαμηλές θερμοκρασίες και η λεία επιφάνεια είναι το πρόβλημα. Περιμέναμε υψηλότερες θερμοκρασίες στην επιφάνεια της ασφάλτου, κοντά στους 40 βαθμούς οπότε δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές θα έχουμε ένα pitstop», δήλωσε ο P. Hembery στο site του περιοδικού Austosport, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών .

auto.in.gr