11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Στη ράμπα του τερματισμού
Θυμίζοντας αγώνες ράλλυ από το παρελθόν (με περισσότερες δυσκολίες αλλά και όμορφες εικόνες) το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2012 αποτελεί πια στατιστικό στοιχείο. Νικητές του, οι Ιταλοί "Pedro"-Stefano Cirillo (Lancia 037)
Με κύρια χαρακτηριστικά τον έντονο συναγωνισμό, το θέαμα, τις μάχες, την αγωνία αλλά και τη διασκέδαση στις Ειδικές Διαδρομές, ολοκληρώθηκε το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Πρώτοι στην γενική κατάταξη ήταν οι «Pedro»-Stefano Cirillo με τη Lancia 037.
Οι Έλληνες οδηγοί πέτυχαν δύο πρωτιές στην κατηγορία 1 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1947 έως και 31/12/1969) και στην κατηγορία 3 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1976 έως και 31/12/1981).
Έτσι, στη κατηγορία Sporting, νικητές της κατηγορίας 1 αναδείχθηκαν οι Γιάννης Εδιπίδης-Γιάννης Γιώτης (Ford Escort Twin Cam).
Στην κατηγορία 2, νικητής αναδείχθηκε ο οδηγός από τον Άγιο Μαρίνο Graziano Muccioli με την Ιταλίδα συνοδηγό του Luisa Zumelli με Porsche 911 RS, οι οποίοι κινήθηκαν με σταθερό ρυθμό που τους εξασφάλισε και τη δεύτερη θέση της κατηγορίας 2 στο φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα στην ίδια κατηγορία οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS1600, οι οποίοι κινήθηκαν πολύ γρήγορα, αλλά είχαν μια άτυχη στιγμή (έξοδο) στη 10η Ειδική Διαδρομή και εγκατέλειψαν.
Ελληνική πρωτιά είχαμε και στην κατηγορία 3 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1976 έως και 31/12/1981), με νικητές τους Λευτέρη Μανδρούκα και Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR).
Στην κατηγορία 4 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1982 έως και 31/12/1985) νικητές αναδείχθηκαν οι «Pedro»-Stefano Cirillo (Lancia 037). Οι Ιταλοί από την πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή έδειξαν τις διαθέσεις τους και εκμεταλλευόμενοι τις ικανότητες ενός αυτοκινήτου που έχει γράψει ιστορία κατάφεραν να τερματίσουν στην πρώτη θέση της κατηγορίας 4, αλλά και στην άτυπη γενική κατάταξη.
Την πρώτη τριάδα της συμπλήρωσαν οι Graziano Muccioli- Luisa Zumelli με Porsche 911 RS και οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR.
Βαδίζοντας στα χνάρια του Ράλλυ Ακρόπολις, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε το σκληρό χαρακτήρα του στο χωμάτινο σκέλος της τελευταίας ημέρας με 15 αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας ήταν οι: Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS1600 από έξοδο και Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort RS 1600 από πρόβλημα στον πίσω άξονα.
Στην μάχη ακριβείας και την κατηγορία Regularity, πρώτοι τερμάτισαν οι Ιάσων Φωτόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου με Alfa Romeo GT Veloce 2000, οι οποίοι είχαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής.
Οι πρωταθλητές Ελλάδας 2007 και 2008, καθώς και Ευρώπης το 2007 νίκησαν για πρώτη φορά σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Καρούμπας- Βάλα Μάρκου με Fiat 124 Sport Spider και στην τρίτη οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλίτση με Porsche 911 Carrera 3.0
Το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα το θυμόμαστε για τις υψηλού επιπέδου συμμετοχές πληρωμάτων και αυτοκινήτων, οι οποίες επισφράγισαν με τον καλύτερο τρόπο έναν αγώνα ελληνικό, αλλά με παγκόσμια φήμη, δίνοντας θετικό μήνυμα σε μια δύσκολη περίοδο της Ελλάδας.
auto.in.gr
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
- Παπασταύρου: Τον Απρίλιο στην Ουάσινγκτον η υπουργική συνεδρίαση του 3+1 – «Η επιθετικότητα δεν οδηγεί σε επιρροή», διαμηνύει στην Τουρκία
- Βραβείο Ειρήνης της FIFA: Απονεμήθηκε στον Ντόναλντ Τραμπ
- UEFA Champions League: Το κορυφαίο ντέρμπι Ρεάλ Μαδρίτης – Μάντσεστερ Σίτι έρχεται στο MEGA
- Ασταμάτητος ο Ολυμπιακός: Έφτασε τους 337 τίτλους
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-3: Πήρε το ντέρμπι και έβαψε «ερυθρόλευκο» το League Cup
