Μία ομάδα 50 δημοσιογράφων της Formula 1 αλλά και του GP2 ψήφισαν πως ο E. Gutierrez, χρησιμοποίησε τα ελαστικά του με τον καλύτερο τρόπο όλο το χρόνο. Σας θυμίζουμε πως ο πιλότος από το Μεξικό ήταν κάτοχος του τίτλου στην κατηγορία GP3, το 2010, την πρώτη χρονιά που η Pirelli επέστρεψε στα αγωνιστικά μονοθέσια.

Η ικανότητα σωστής διαχείρισης των ελαστικών βοήθησε τον Ε. Gutierrez, να τερματίσει τρίτος στο δύσκολο πρωτάθλημα GP2 Series αυτή τη σεζόν, πίσω από τους Davide Valsecchi και Luis Razia.

Ο οδηγός της Lotus κατάφερε να διεκδικήσει και να πετύχει τρεις νίκες (σε Βαλένθια, Βρετανία και Ουγγαρία) και να κρατήσει τις ελπίδες του για τον τίτλο, ζωντανές μέχρι τους τελευταίους αγώνες της σεζόν.

Επίσης, ανέβηκε τέσσερις φορές στο podium και πέτυχε πέντε ταχύτερους γύρους. Η επίδοσή του αυτή τον φέρνει σε ισοπαλία με τον πρωταθλητή D. Valsecchi, με τον ίδιο αριθμό ταχύτερων γύρων στη σεζόν. Εκτός από αυτό, ο E. Gutierrez, έχει γίνει ο πρώτος οδηγός από το GP3, ο οποίος τερμάτισε στην πρώτη τριάδα της βαθμολογίας του GP2.

Ένα από τα «κλειδιά» για την επιτυχία Gutierrez ήταν η ικανότητά του να διαχειρίζεται σωστά τη φθορά των ελαστικών. Κάτι που σημαίνει ότι απολάμβανε ένα σερί συνεχόμενων τερματισμών σε βαθμολογούμενες θέσεις από την αρχή έως το τέλος της, κάνοντας μία επίδειξη συνέπειας και ταχύτητας.

Είναι όμως οι νίκες του οι οποίες αποδεικνύουν, ότι συνδύασε την καλή χρήση των ελαστικών μαζί με τη στρατηγική: Στο Silverstone, για παράδειγμα, ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους οδηγούς που μπήκε στα pits, αλλάζοντας τη στρατηγική της ομάδας και η απόφαση αυτή τον βοήθησε να κερδίσει τον αγώνα.

Φέτος, οι οδηγοί του πρωταθλήματος GP2 είχαν την επιλογή ανάμεσα σε δύο διαφορετικές γόμες για κάθε αγώνα, όπως ακριβώς στην Formula 1, προσθέτοντας ένα νέο στοιχείο της στρατηγικής σε κάθε Σαββατοκύριακο.

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την ψήφο της κριτικής επιτροπής, που αποφάσισε να δώσει στον Esteban το βραβείο», σχολίασε o διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της ς Pirelli, Mario Isola και πρόσθεσε: «Η φιλοσοφία μας πίσω από το σχεδιασμό ελαστικών GP2 φέτος ήταν να βοηθήσουν στην προετοιμασία για τους νέους οδηγούς της F1, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μάθουν πώς να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες των ελαστικών μας. Ο Esteban κατανόησε από την αρχή της σεζόν, πως έπρεπε να διαχειριστεί τα ελαστικά αποδεικνύοντας την ικανότητα χρήσης τους που είδαμε σε αυτόν από το πρωτάθλημα GP3».

«Ως εκ τούτου, ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις του, να βελτιώσει τις επιδόσεις του κατά τη διάρκεια αγώνων και να δώσει στον εαυτό του την καλύτερη δυνατή ευκαιρία για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα».

auto.in.gr