Οι Jorge Lorenzo (Yamaha) με χρόνο 2:00.334”, Dani Pedrosa (Honda) + 0,194” και Andrea Dovizioso (Tech 3 Yamaha) + 0,233 αποτελούν την πρώτη σειρά της εκκίνησης για τον αγώνα στη Sepang της Μαλαισίας.

Για μία ακόμη φορά η “μάχη” των κατατακτήριων δοκιμών έφτασε ως τα τελευταία λεπτά. Μάλιστα ο J. Lorenzo ήταν στην τέταρτη θέση και αντιμετώπιζε το ενδεχόμενο να ξεκινήσει τον αγώνα πίσω τους: Dani Pedrosa, Casey Stoner και τον αναβάτη της Tech 3 Yamaha Andrea Dovizioso.

Αντίθετα ο D. Pedrosa ήταν ο pacesetter, ο αναβάτης που έδινε το ρυθμό, στο μεγαλύτερο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών, πριν την επίθεση του A. Dovizioso ο οποίος τόλμησε να πιέσει για τον καλύτερο χρόνο.

Η απάντηση του D.Pedrosa ήταν άμεση και ανέκτησε την πρώτη θέση. Όπως ήταν αναμενόμενο ο A. Dovizioso αντέδρασε «γράφοντας» το 2:00,567” για να επιστρέψει στην προσωρινή pole position.

Αμέσως ο αναβάτης της Honda πετυχαίνει το 2:00,528”. Όμως αυτόν που δεν περίμεναν να επιτεθεί ήταν ο J. Lorenzo. Ο αναβάτης της Yamaha είχε ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 2:00,434”.

Μπορεί η επίδοση αυτή να του εξασφάλιζε την πρώτη θέση στην εκκίνηση όμως ο J. Lorenzo έμεινε έξω για έναν ακόμη γύρο και βελτίωσε την επίδοση του στο 2:00.334” ώστε να μην απειληθεί από κανένα.

Ο A. Dovizioso διατήρησε την τρίτη θέση στην πρώτη σειρά μπροστά από τους C.Stoner (Honda), Cal Crutchlow (Tech3 Yamaha) και Ben Spies (Yamaha).

O Hector Barbera έδειξε πως είναι σε καλύτερη φόρμα μετά την απουσία του από τραυματισμό πετυχαίνοντας την έβδομη θέση με την Pramac Ducati.

Όσο για τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Ducati, το μόνο που κατάφεραν ήταν η ένατη (Nicky Hayden) και 11η (Valentino Rossi) θέση. Ο “Doctor” μάλιστα παραπονέθηκε πως τον καθυστέρησε η πτώση του Alvaro Bautista.

Στις μοτοσυκλέτες CRT ο Aleix Espargaro Aspar Aprilia κέρδισε τον team-mate του Randy de Puniet.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Jorge Lorenzo (Yamaha) 2:00.334”

2. Dani Pedrosa (Honda) + 0,194”

3. Andrea Dovizioso (Tech 3 Yamaha) + 0,233”

4. Casey Stoner (Honda) + 0,477”

5. Cal Crutchlow (Tech 3 Yamaha) + 0,844”

6. Ben Spies (Yamaha) + 0,851”

7. Hector Barbera (Pramac Ducati) + 0,960”

8. Stefan Bradl (LCR Honda) + 1,157”

9. Nicky Hayden (Ducati) + 1,192”

10. Alvaro Bautista (Gresini Honda) + 1,306”

auto.in.gr