Τα δύο supercar που θα διεκδικήσουν τα σκήπτρα του είδους τους από το 2013, οπότε και αναμένονται οι εκδόσεις παραγωγής τους, βρέθηκαν δίπλα δίπλα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης σε ένα σπάνιο στιγμιότυπο όπου λειτουργούν παραπληρωματικά ως το ιδανικό σκηνικό το ένα του άλλου.

Αν και οι συγκρίσεις σε αυτήν την περίπτωση περιττεύουν, από την ευτυχή αναμέτρηση προκύπτει το σαφώς μικρότερο μέγεθος της McLaren MP1.

Πέρα από τη διαφορά μεγέθους και εκείνων των στοιχείων που σε κάθε πιθανή έκφανσή τους και ως την παραμικρή της λεπτομέρεια, θα κληθούν να καταστήσουν το κάθε ένα από αυτά μοναδικό, οι δύο υπερδυνάμεις από το κοντινό μέλλον μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία.

Σε αυτά συγκαταλέγεται η θηριώδης ισχύ των κινητήρων τους. Στην περίπτωση της MP1, υπεύθυνη, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, θα είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα των 3,8 λίτρων της MP4-12C, η οποία συνεπικουρούμενη και από το σύστημα KERS θα αποδίδεί περίπου 850 ίππους.

Το αντίστοιχο μέγεθος της plug-in hybrid Porsche 918 Spyder θα ανέρχεται στους 795 ίππους χάρη στο συνδυασμό ενός ατμοσφαιρικού V8 4,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρων.

Και στις δύο περιπτώσεις, τα μηχανικά σύνολα αλλά και οι υπόλοιπες «κοινές» παράμετροι που συνθέτουν το προφίλ των δύο supercar, όπως για παράδειγμα η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στην κατασκευή τους και η παρουσία πλήθους αεροδυναμικών βοηθημάτων, αναμένεται να εγγυηθούν την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο λιγότερο των 3,0 δευτερολέπτων.

Ακόμα και στο λανσάρισμά τους εντοπίζει κανείς ομοιότητες μιας και οι δύο εταιρείες επέλεξαν να τα διαθέσουν ημερομηνίες που να με κάποιο τρόπο να μένουν στην μνήμη. Έτσι, πιθανότατα το λανσάρισμα της MP1 πιθανότατα να πραγματοποιηθεί στην επέτειο 50 χρόνων της McLaren ενώ στην περίπτωση της Porsche, η ημέρα που έχει επιλεγεί είναι η 18η Σεπτεμβρίου, ημερομηνία που για όσους βρίσκονται στην αμερικανική και κύρια αγορά-στόχο του γερμανικού supercar, μεταφράζεται σε 9/18.

Auto Express