Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών για το παρεμπόριο θέτει σε λειτουργία η ΓΓ Καταναλωτή
Τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών για το παρεμπόριο προανήγγειλε μέσω του ΒΗΜΑ 99,5 ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιώργος Στεργίου. Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Ανάπτυξης για την καταπολέμηση του φαινομένου και εστίασε στην χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, τους κινδύνους που αυτά εγκυμονούν για τους καταναλωτές, και τη ζημιά που προκαλείται στην οικονομία.
Τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών για το παρεμπόριο προανήγγειλε μέσω του ΒΗΜΑ 99,5 ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιώργος Στεργίου.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Ανάπτυξης για την καταπολέμηση του φαινομένου και εστίασε στην χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, τους κινδύνους που αυτά εγκυμονούν για τους καταναλωτές, και τη ζημιά που προκαλείται στην οικονομία.
Ο κ. Στεργίου αναφέρθηκε και στο θέμα των τεσσάρων τηλεφωνικών γραμμών που λειτουργούν για τα ραντεβού και τις πληροφορίες του ΕΟΠΥΥ, λέγοντας ότι στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, όπου υπάρχει συγκριτικός πίνακας των χρεώσεων των εταιρειών.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 85χρονο που πυροβόλησε αδέσποτο σκύλο
- Πώς θα βρείτε εισιτήρια για τον τελικό του Europa Conference League
- Μπάμπης Στόκας: «Δεν θα συνεργαζόμουν με τράπερ, χυδαίος και ελαφρύς ο στίχος τους»
- Πόσα χρήματα έχει κερδίσει μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από την ασύλληπτη ευρωπαϊκή του πορεία
- Η αλήθεια της φτώχειας
- Μαρίκα Κοτοπούλη: «Μέτρο» και μάθημα για τους εργάτες και τους εραστές της θυμέλης