Τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών για τους κινδύνους του παρεμπορίου, αλλά και για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων τού Παρατηρητηρίου Τιμών, ξεκινά το υπουργείο Ανάπτυξης σε συνεργασία με την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ).

Όπως διευκρινίζει το υπουργείο, για την παραγωγή των συγκεκριμένων τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων δεν επιβαρύνθηκε ο προϋπολογισμός του υπουργείου. Η παραγωγή έγινε εξ ολοκλήρου από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και η μετάδοση των spot είναι δωρεάν (Αρ. απόφασης ΕΣΡ: 234 – 16.08.2012).

Σε ό,τι αφορά το Παρατηρητήριο Τιμών (www.e-prices.gr), όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των καταναλωτών και παρέχει τη δυνατότητα εξοικονόμησης χρημάτων μέσω της παρακολούθησης και σύγκρισης των τιμών πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα.

Θεωρήθηκε, λοιπόν, σκόπιμη η προβολή του για να γίνει μεγαλύτερη χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει.

Για την αντιμετώπιση του κρίσιμου ζητήματος του παρεμπορίου θα υπάρξουν και άλλες πρωτοβουλίες του υπουργείου, ενώ και στο πλαίσιο της συμφωνίας με την ΕΙΤΗΣΕΕ θα ακολουθήσουν και άλλες δράσεις.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις πριν λίγες μέρες, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ και της ΚΕΕΕ, Κ.Μίχαλος, επανέφερε την πρότασή του για τη σύσταση ενός αυτόνομου Σώματος Δίωξης Παρεμπορίου, ενώ το ζήτημα πάταξης του παρεμπορίου είχαν θίξει από κοινού πρόσφατα ΕΣΕΕ και ΓΣΕΒΕΕ, στο πλαίσιο υπομνήματός τους προς το υπουργείο Οικονομικών με προτάσεις για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ