Τελικά καλοκαίρι στα Ευρωπαϊκά Grand Prix είδαμε μόνο στη Βαλένθια. ‘Οταν οι αγώνες ανέβηκαν στα Βόρια ο καιρός έγινε ο ρυθμιστής σε κάθε αγώνα. Η Γερμανία δεν αποτέλεσε εξαίρεση και τα 2α Ελεύθερα Δοκιμαστικά της Παρασκευής είχαν σε πρώτο ρόλο τον καιρό και σε δεύτερο τον Pastor Maldonado.

Ο οδηγός της Williams Renault «έγραψε» τον ταχύτερο γύρο (1: 27,476”) στο διάλειμμα μεταξύ δύο βροχοπτώσεων. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Nico Rosberg (Mercedes AMG GP) και ο Sebastian Vettel (Red Bull – Renault) στην 3η με διαφορά 0,088”και 0,426” αντίστοιχα.

Όταν άναψε το πράσινο φως για την αρχή του session καμία ομάδα δεν βγήκε στην πίστα. Η βροχή είχε ξεκινήσει μερικά λεπτά πριν την έναρξη της διαδικασίας και είχε μεγάλη ένταση. Αυτό είχε αποτέλεσμα να τοποθετηθούν στα μονοθέσια τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli.

Χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από 5 λεπτά για να δούμε κάποια αυτοκίνητα στην πίστα. Την αρχή έκανε ο B. Senna ο οποίος βγήκε με την FW34 για το installation lap.

Τα τελευταία λεπτά του πρώτου ημιώρου η βροχή είχε σταματήσει δίνοντας την ευκαιρία στους οδηγούς να στεγνώσουν λίγο την αγωνιστική γραμμή.

Ο ταχύτερος των πρώτων 30 λεπτών ήταν ο N. Rosberg (Mercedes AMG GP)με τον M. Webber (Red Bull Renault) να ακολουθεί .

Το δεύτερο ημίωρο ξεκίνησε με καλύτερες συνθήκες για τους οδηγούς καθώς η αγωνιστική γραμμή είχε στεγνώσει.

Ο Μ. Schumacher (Mercedes AMG GP) είχε περάσει στην πρώτη θέση έχοντας πίσω του τον S. Vettel (Red Bull – Renault) .

Τα πρώτα 10 λεπτά του δεύτερου ημιώρου ο θεαματικός J.E. Vergne πλαγιολισθένοντας έφερε την Toro Rosso – Ferrari στην πρώτη θέση πριν οι άλλοι οδηγοί βελτιώσουν τους χρόνους τους.

Ακριβώς στα μισά της περιόδου οι συνθήκες είχαν βελτιωθεί σημαντικά με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότεροι οδηγοί να «φορούν» τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Στην κορυφή του πίνακα των χρόνων ήταν οι N. Rosberg, F. Alonso και R. Grosjean οι οποίοι εναλλάσσονταν στην πρώτη θέση. Ο Γάλλος ήταν τελικά ο ταχύτερος του δεύτερου ημιώρου.

Όμως ήταν ο P. Maldonado αυτός που εκθρόνισε τον οδηγό της Lotus Renault από την πρώτη θέση. Στα 25 λεπτά πριν την καρό σημαία ήρθε πάλι η βροχή και αυτή έκανε τις ομάδες να επιστρέψουν στα pits.

Στα τελευταία λεπτά της περιόδου ο M. Schumacher προσπάθησε να κινηθεί γρήγορα στην πίστα όμως έχασε τον έλεγχο της W03 καταλήγοντας στον τοίχο.

Ο Γερμανός έσπασε την εμπρός και πίσω πτέρυγα αλλά και την πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου του. Αμέσως βγήκε κόκκινη σημαία με αποτέλεσμα η διαδικασία να ολοκληρωθεί εκεί.

auto.in.gr