Μπορεί το νέο Mazda6 sedan να μην έχει δώσει ακόμα σημεία ζωής επισήμως, ως έκδοση παραγωγής και -όπως όλα δείχνουν- δεν θα είναι το πρώτο της νέας γενιάς του μοντέλου, μιας και οι πληροφορίες θέλουν την estate εκδοχή του να προηγείται, με την παρουσία της να θεωρείται δεδομένη στην προσεχή έκθεση της Μόσχας που πραγματοποιείται στα τέλη Αυγούστου.

Ανεξαρτήτως σειράς και προτεραιοτήτων αυτό που γίνεται φανερό είναι ότι και η πρακτικότερη εκδοχή του νέου Mazda6 διατηρεί σχεδόν ανέπαφα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Mazda Takeri και προπομπού του ιαπωνικού sedan.

Αρκεί μια ματιά στις επιφάνειες του ιαπωνικού μοντέλου και σε στοιχεία όπως το μοτίβο της γρίλιας που παραπέμπει σαφώς στο Takeri και στο Mazda CX-5, αλλά και στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, τους διογκωμένους θόλους και τη γραμμή των παραθύρων που μιμούνται το ιαπωνικό concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012.

Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, τόσο η sedan όσο και η station wagon εκδοχή του ιαπωνικού μοντέλου θα εφοδιάζονται με τους κινητήρες και με ό,τι συνεπάγεται η τεχνολογία SkyActiV σε επίπεδο κιβωτίου και πλαισίου, όπως ισχύει και για το CX-5.

Αυτό, κατά δήλωση των μηχανικών της ιαπωνικής φίρμας, συνεπάγεται για την περίπτωση του Mazda6 ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της πετρελαιοκίνητης έκδοσης 2,2 λίτρων αναμένεται να κυμανθούν στα 109 γρ./χλμ.

auto.in.gr