Sachsenring 2012: Ας πάρουμε το πρωτάθλημα από την αρχή
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP ταξιδεύει στη Γερμανία για τον 8ο αγώνα του θεσμού στην πίστα του Sachsenring.
Σε μία περιοχή στην οποία γίνονταν αγώνες από το 1920 διεξάγεται το γερμανικό Grand Prix. Μετά τον αγώνα στο Assen (Ολλανδία) οι Casey Stoner (Honda) και Jorge Lorenzo (Yamaha) ισοβαθμούν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με 140 βαθμούς.
Αυτό το δεδομένο κάνει το Grand Prix της Γερμανίας να αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον με τους δύο πρωταγωνιστές να ξεκινούν και πάλι «μάχη» τους για τον φετινό τίτλο.
Στην προηγούμενη διοργάνωση της Ολλανδίας δημιουργήθηκαν δύο πολύ σημαντικά θέματα. Το πρώτο αφορούσε τον Jorge Lorenzo, ο οποίος έπεσε θύμα του λάθους του Alvaro Bautista.
Όταν ο αναβάτης της Honda Gressini έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του στην πρώτη στροφή του αγώνα και πέφτοντας παρέσυρε τον J. Lorenzo.
Ο A. Bautista θα ξεκινήσει τον αγώνα του Sachsenring από την τελευταία θέση της εκκίνησης, επειδή προκάλεσε το ατύχημα.
Εκτός από την βαθμολογική απώλεια από την εγκατάλειψη, ο Παγκοσμιος Πρωταθλητής του 2010 έχει να αντιμετωπίσει ακόμα δύο προβλήματα, «πηγαίνοντας» στο Sachsenring.
Το πρώτο είναι ο ελαφρύς τραυματισμός του στο πόδι και το δεύτερο είναι ότι έχασε έναν καινούριο κινητήρα (καταστράφηκε).
Έτσι τώρα πρέπει να περιμένει τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας για να του επιτραπεί να χρησιμοποιήσει έναν καινούριο ή αν θα μείνει με τους 5 διαθέσιμους μέχρι το τέλος της σεζόν.
Το δεύτερο πρόβλημα στον αγώνα του Assen ήταν τα ελαστικά της Bridgestone. Σε τρεις αναβάτες (Valentino Rossi, Ben Spies και Hector Barbera) παρατηρήθηκε το φαινόμενο να ξεκολλήσουν κομμάτια από την επιφάνεια του ελαστικού με αποτέλεσμα να κινδυνέψουν οι αναβάτες.
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, το Ολλανδικό Grand Prix αποδείχτηκε ιδανικό για τον Casey Stoner (Honda). Ο Αυστραλός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στη διάρκεια του τριημέρου όμως στον αγώνα οδήγησε έξυπνα και έφτασε σε μια πολύ σημαντική νίκη.
Στο Sachsenring η ομάδα της Honda και ο C. Stoner έχουν την παράδοση με το μέρος τους. Στη Γερμανία ο D. Pedrosa είχε πάντα καλά αποτελέσματα και πέρυσι κέρδισε τον αγώνα, κάτι που θέλει να κάνει και φέτος για πρώτη φορά.
H πίστα του Sachsenring ταιριάζει στη Yamaha και παρότι ο J. Lorenzo δεν έχει κερδίσει ποτέ εκεί στο MotoGP, ίσως αυτή να είναι η πρώτη του επιτυχία.
Στην Ducati η κατάσταση παραμένει δύσκολη. Ακόμα και ο νέος κινητήρας που αναμένεται στην πίστα της Laguna Seca και δοκιμάζεται στο Mugello, δεν είναι εντελώς νέος, απλά είναι μια αναβάθμιση του υπάρχοντος για βελτίωση των χαμηλών και μεσαίων στροφών.
Ας ελπίσουμε πως στο Sachsenring η Ιταλική ομάδα δεν θα αντιμετωπήσει πρόβλημα.
Στην Tech3, η μάχη μεταξύ των Andrea Dovizioso και Cal Crutchlow συνεχίζεται και οι δύο έχουν το βλέμμα τους στραμμένο και προς τις άλλες ομάδες για τις μεταγραφές.
Πέρυσι ο «Dovi» είχε τερματίσει στην 4η θέση.Αντίθετα ο C. Crutchlow είχε ίσως τον χειρότερό του αγώνα στη Γερμανική πίστα.
Στις CRT μοτοσικλέτες η Power Electronics Aspar κάνει περίπατο μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Οι Randy De Puniet και Aleix Espargaro έχουν το πάνω χέρι στην υποκατηγορία με την Aprilia ART μέχρι στιγμής να είναι η πιο δυνατή μοτοσικλέτα.
Η αγωνιστική δραστηριότητα στη Γερμανία ξεκινά την Παρασκευή με τις ελεύθερες δοκιμές. Το Σάββατο έχουμε τις κατατακτήριες, ενώ ο μεγάλος αγώνας πραγματοποιείται την Κυριακή στις 14:00 (και όχι στις 15:00).
auto.in.gr
- Αυστρία: Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» σε κορυφή βουνού
- Brain drain στην Apple – Δεκάδες στελέχη αυτομολούν στους ανταγωνιστές
- ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός «μάχονται» για τον τίτλο του League Cup
- Δήμος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη: Ο μεγάλος όγκος των υδάτων υπερέβη προσωρινά τις δυνατότητες των υποδομών
- Προειδοποίηση για την κακοκαιρία Byron: «Δεν έχει τελειώσει» – Οι επτά περιοχές που θα σαρώσει
- Πληθαίνουν οι ενδείξεις – Το εμβόλιο του έρπητα ζωστήρα δείχνει να προστατεύει από την άνοια

