Δέκα εκατομμύρια δολάρια προτίμησε να καταβάλλει σε φιλανθρωπικά ιδρύματα το Facebook προκειμένου να μην λάβει διαστάσεις δικαστική υπόθεση στην οποία, πέντε μέλη του αντιδρούσαν στην διάχυση «διαφημιστικών ανακοινώσεων» προς τους φίλους τους στις οποίες πρωταγωνιστούσαν.

Στις διαφημιστικές αυτές ανακοινώσεις οι χρήστες εμφανίζονται να ενημερώνουν τους φίλους τους ότι ένα προϊόν ή υπηρεσία τους αρέσει, με ονοματεπώνυμο και την φωτογραφία του προφίλ τους. Οι ενάγοντες κατήγγειλαν ότι δεν είχαν τον έλεγχο της χρήσης των στοιχείων τους, δεν πληρώνονταν για τις διαφημιστικές ανακοινώσεις στις οποίες εμφανίζονταν και δεν είχαν την δυνατότητα να εξαιρεθούν από αυτές.

Η υπόθεση που θα μπορούσε να λάβει διαστάσεις μαζικών μηνύσεων έχει κλείσει με εξωδικαστικό συμβιβασμό από τον περασμένο κιόλας μήνα, όμως μόλις τώρα δημοσιοποιήθηκε, αν και απομένει να γίνει δεκτή από τον αρμόδιο δικαστή.

Όπως μεταδίδει το Reuters, από την υπόθεση αποκαλύπτεται ότι μια διαφημιστική ανακοίνωση στο Facebook χρεώνεται δύο ή και τρεις φορές περισσότερο σε σχέση με μια απλή διαφήμιση σε αυτό, κι αυτό καθώς η «κοινωνική διαφήμιση» αποτελεί το «Χρυσό Δισκοπότηρο» για την βιομηχανία της διαφήμισης, όπως άλλωστε φέρεται να έχει δηλώσει και ο επικεφαλής του μεγαλύτερου σάιτ κοινωνικής δικτύωσης, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Τι είναι οι διαφημιστικές ανακοινώσεις στο Facebook;

In.gr Τεχνολογία