VW Scirocco GTS 2012: Τριάντα χρόνια μετά
Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από την παραγωγή του Scirocco GTS, η VW επαναφέρει το ιστορικό ακρωνύμιο στη σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου.
Την Λειψία και συγκεκριμένα την έκθεση «Auto Mobil International» επέλεξε η VW για την παγκόσμια πρεμιέρα του Scirocco GTS.
Αφορμή αποτέλεσε η συμπλήρωση 30 ετών από την παραγωγή της έκδοσης GTS του Scrirocco δεύτερης γενιάς (1982-1992), η οποία εξοπλιζόταν με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.781 κ.εκ., αποδίδοντας 90 ίππους.
Στη σημερινή του εκδοχή το Scirocco GTS εφοδιάζεται με έναν πολύ ισχυρότερο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος προέρχεται από το υπάρχον «οπλοστάσιο» του γερμανικού ομίλου. Ο λόγος φυσικά για τον δίλιτρο TSI , ο οποίος χωρίς την παραμικρή αλλαγή-βελτίωση παράγει 210 ίππους.
Οι ουσιαστικότερες παρεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, ξεκινώντας από το εξωτερικό τμήμα, με τις ρετρό λωρίδες του αμαξώματος, τις ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών και τα αεροδυναμικά βοηθήματα και καταλήγοντας στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν τα επενδυμένα με δέρμα τύπου bucket καθίσματα.
Η παρουσία του κόκκινου χρώματος στις δαγκάνες των φρένων, στους εξωτερικούς καθρέπτες καθώς και σε αρκετά σημεία του θαλάμου επιβατών (βλέπε επιλογέα ταχυτήτων) μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς «φωτογραφίζει» Scirocco GTS της δεκαετίας του 1980.
auto.in.gr
- Ράσφορντ: «Όταν μεγάλωσα συνειδητοποίησα τι είχε περάσει η μητέρα μου»
- IRIS: Διπλασιάζεται το όριο μεταφοράς χρημάτων μεταξύ ιδιωτών
- Ο Λαμίν Γιαμάλ έπαιξε ποδόσφαιρο με νεαρούς θαυμαστές του στο Ντουμπάι (vid)
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 26.12.2025]
- Πληρωμές: Kάρτα ή μετρητά; Tι προτιμούν οι Έλληνες
- Τουρκία: Πρόκληση του υπουργείου Άμυνας – Τι λέει για τις συνεχιζόμενες παραβιάσεις

