Ένα… εκθαμβωτικό concept car επεφύλασσε η Renault για την πεντηκοστή επέτειο από την παραγωγή της θρυλικής Alpine A110.

Όπως και ο μακρινός προγονός του, το αμάξωμα του γαλλικού sportscar είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά.

Έχοντας βασιστεί στο αγωνιστικών προδιαγραφών Megane Trophy, διαθέτει ένα εξαιρετικά ελαφρύ και ανθεκτικό σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο τροποποιήθηκε ώστε να προσαρμοστεί στις… εξωτικές αναλογίες του.

Η σχεδόν ισόποση κατανομή του βάρους μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα , η προηγμένη αεροδυναμική, οι τροχοί των 21 ιντσών με τα ελαστικά της Michelin, οι εξαπίστονες δαγκάνες των μπροστινών φρένων, το σειριακό κιβώτιο των έξι σχέσεων και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μαρτυρούν τις αγωνιστικές καταβολές του.

Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, ο πρώτος και ο τελευταίος λόγος ανήκει στον κεντρικά τοποθετημένο V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 400 ίππους και τα 422 Nm ροπής.

Αν και η γαλλική φίρμα δεν ανακοινώνει τις επιδόσεις της σύγχρονης Alpine A110-50, οι προδιαγραφές του V6 κινητήρα βενζίνης και το εξαιρετικά χαμηλό βάρος των 880 κιλών αφήνουν… υποσχέσεις.

auto.in.gr