58ο Ράλλυ Ακρόπολις – 2η ημέρα: O αγώνας ως το 1ο Remote Service (Ιτέα)
Αλλαγή πρωταγωνιστών για τη γενική κατάταξη του ράλλυ Ακρόπολις, με τον S. Loeb (Citroen DS3WRC) να είναι πρώτος.
Ο καιρός εξελίσσεται σε ρυθμιστή της γενικής κατάταξης του 58ου ράλλυ Ακρόπολις. Η βροχή στην 4η Ειδική διαδρομή δημιούργησε κομμάτια με πολύ λάσπη τα οποία δεν τα είχαν υπολογίσει, στις σημειώσεις τους, τα πληρώματα.
Σε ένα από αυτά ο Jari Matti Latvala έχασε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη. Ο Φινλανδός ήρθε με ταχύτητα πριν τη στροφή και δεν πρόλαβε να επιβραδύνει. Το Ford Fiesta WRC βγήκε από το δρόμο και ο J. M. Latvala έχασε 10” .
Ο Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC) έκλεψε την πρώτη θέση και προσπαθεί να τη διατηρήσει ως τον τερματισμό και παράλληλα να απομακρυνθεί από τον δεύτερο J. M. Latvala (στα 10,1” η διαφορά τους).
Ακολουθούν οι Mikko Hirvonen (Citroen DS3 WRC) + 15” και Petter Solberg (Citroen DS3 WRC + 16,8). Ο Νορβηγός ήταν άτυχος αφού ένα κατεστραμμένο λάστιχο (στην 6η Ειδική Δροσοχώρι) του κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα.
Ας δούμε τι δήλωσαν στο remote service οι πρωταγωνιστές:
1ος Sebastien Loeb
«Ενδιαφέρουσες ειδικές, ενδιαφέρουσα μάχη. Δεν είμαι 1ος, λόγω της ταχύτητάς μου. Δεν είναι εύκολο να προηγείσαι. Έχει ακόμα πολύ δρόμο. Το γλιστερό κομμάτι ήταν δύσκολο με τη σκληρή γόμα. Δεν έχουμε καλή πληροφόρηση για τις συνθήκες και νομίζω πως όλοι χρησιμοποιούμε σκληρή γόμα.»
2ος Jari-Matti Latvala
«Χάσαμε περίπου 5”. στη διασταύρωση της “SS4”. Είδα τα φρένα των άλλων οδηγών, αλλά πήγα ευθεία. «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο στο σκληρό χώμα, ίσως χρειάζεται αλλαγή στο στήσιμο. Τα λάστιχα αργούν να ζεσταθούν. Είχα σχεδόν τετ-α-κε, αλλά δεν χάσαμε πολύ χρόνο. Χάναμε 8 δλ στην αρχή και καταφέραμε να κερδίσουμε 4 μέχρι το τέλος.”
3ος Mikko Hirvonen
«Είμαστε μέσα στο παιχνίδι, παρά τα λάθη μου. Θα μπορούσαμε να είμαστε 4-5. ταχύτεροι. Πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός. Οι επόμενες ειδικές θα είναι σκληρές για τα ελαστικά. Είναι δύσκολη η επιλογή γόμας.»
4ος Petter Solberg
«Το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο στην οδήγηση. Προσπαθήσαμε να το διορθώσουμε και στην τελευταία ειδική ήταν καλύτερο. Θα ήθελα την ίδια θέση εκκίνησης για αύριο. Θα πιέσω το απόγευμα, θα δούμε. Πήραμε δύο ρεζέρβες και χάσαμε χρόνο εξαιτίας του επιπλέον βάρους, αλλά θα τα χρησιμοποιήσουμε στην επόμενη ειδική»
Ott Tanak
«Σχεδόν κανένα πρόβλημα. Στην τελευταία ειδική ο κινητήρας ήταν αρκετά καλός. Μάλλον τώρα είναι όλα ΟΚ.»
Evgeny Novikov
«Όλα ήταν καλά. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Όλοι οι οδηγοί έχουμε να αντιμετωπίσουμε το επιπλέον βάρος των αυτοκινήτων από τα έξτρα λάστιχα.»
Nasser Al Attiyah
«Όχι άσχημο πρωινό. Πολύ σαθρό χώμα. Θέλαμε απλώς να ολοκληρώσουμε όλες τις ειδικές και το απόγευμα να βελτιώσουμε τους χρόνους μας. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό.»
Mads Ostberg
«Έχουμε πρόβλημα από την πρώτη ειδική. Προσπαθήσαμε να κάνουμε αλλαγές στη Θήβα, βάλαμε βάρος στον εμπρός άξονα. Μετά σκληρύναμε την πίσω ανάρτηση. Θα κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις ακόμα στο σέρβις και θα προσπαθήσουμε να πιάσουμε τον Novikov.»
auto.in.gr
- Παγωνιά και… πλαστικό: Αυτά θα συναντήσει ο Ολυμπιακός στο Καζακστάν κόντρα στην Καϊράτ
- «Ψυχοσεξουαλικό ποπ θρίλερ» – Η Αν Χάθαγουεϊ και η Μικαέλα Κόελ αναμετρώνται στο πρώτο τρέιλερ της επικής ταινίας Mother Mary
- «Μια νύχτα μόνο» στο MEGA: Τι θα δούμε στα επόμενα συγκλονιστικά επεισόδια
- Αυστρία: Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» σε κορυφή βουνού
- Brain drain στην Apple – Δεκάδες στελέχη αυτομολούν στους ανταγωνιστές
- ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός «μάχονται» για τον τίτλο του League Cup