VW Golf GTI 2013: Σταθερή αξία
Η GTI έκδοση του μικρομεσαίου hatchback θα ρίξει το βάρος… στο αισθητά χαμηλότερο βάρος σε σχέση τόσο –φυσικά- με την σημερινή εκδοχή της όσο και με τις υπόλοιπες "απλές" εκδόσεις του νέας γενιάς Golf, υποσχόμενη περισσότερες επιδόσεις από ποτέ, χωρίς αντίστοιχη αύξηση κατανάλωσης αλλά και μια σειρά από ολοκαίνουρια gadget, μέχρι πριν λίγα χρόνια, απολύτως "ξένα" στη νοοτροπία της έκδοσης.
Η παραδοσιακά ισχυρότερη έκδοση του Golf προσφέρει τις πρώτες εικόνες της στο φακό που το απαθανάτισε κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στην σκανδιναβική χερσόνησο.
Και μπορεί οι συγκεκριμένες λήψεις να μην είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικές για την εμφάνιση του, ωστόσο, τόσο η σιλουέτα του αυτοκινήτου όσο και προηγούμενες λήψεις της «απλής» έκδοσης της νέας γενιάς του δημοφιλούς μικρομεσαίου, δείχνουν ότι το Golf δεν αναμένεται να διαφοροποιήσει ριζικά την εμφάνισή του.
Αντιθέτως, αυτό που αναμένεται να αλλάξει ριζικά, είναι, ότι το νέο Golf πρόκειται να είναι ελαφρύτερο, ισχυρότερο, πιο αποδοτικό αλλά και καλύτερα εξοπλισμένο από ποτέ, ανεξαρτήτως έκδοσης.
Όσον αφορά τη συγκεκριμένη, GTI, μπορεί να καλύπτεται από βαρύ καμουφλάζ ωστόσο μια προσεκτική ματιά σε λεπτομέρειες όπως η θέση των απολήξεων της εξάτμισης, τα μεγαλύτερα φρένα και η χαρακτηριστική σχεδίαση της γρίλιας αρκούν για να προδώσουν την ταυτότητά της.
Το νέο Golf θα έχει ως αφετηρία τη νέα πλατφόρμα MQB η οποία έκανε πρεμιέρα με το Audi A3 και η οποία χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου συμβάλλει σημαντικά στην μείωση του συνολικού βάρους, ενισχύοντας παράλληλα την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου.
Η GTI έκδοση αναμένεται να προχωρήσει το σκεπτικό της πλατφόρμας MQB ένα βήμα ακόμα, υιοθετώντας, αντιθέτως από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου, οροφή από αλουμίνιο η οποία αναμένεται να μειώσει το βάρος της, κατά επιπλέον 100 κιλά, στα 1.300 κιλά.
Όσον αφορά τον κινητήρα που θα αναλάβει να εξοπλίσει την GTI έκδοση, πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο 2,0 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να φτάσει την μέγιστη απόδοση των 300 ίππων, με τη διαφορά ότι το συγκεκριμένο μέγεθος θα αποτελέσει προνόμιο της R και πλέον ισχυρότερης έκδοσης του μοντέλου και όχι στην GTI που αναμένεται να περιοριστεί στους 240 ίππους.
Το μέγεθος αυτό σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος αναμένεται να κάνει το Golf ταχύτερο από ποτέ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η GTI έκδοση συγκεκριμένα αναμένεται να ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 6,0 δευτερόλεπτα. Ο αντίστοιχος χρόνος που απαιτεί η μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του αυτοκινήτου για την ολοκλήρωση της ίδιας διαδικασίας ανέρχεται σε 6,9 δευτερόλεπτα. Αυξημένη αναμένεται να είναι και η τελική ταχύτητα της GTI έκδοσης φτάνοντας τα 250 χλμ./ώρα.
Αντιθέτως, μειωμένες αναμένονται στη νέα έκδοση GTI οι απαιτήσεις σε καύσιμο και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που πρόκειται να κινηθούν σε 6,3 λίτρα/100 χλμ. και 150 γρ./χλμ. αντιστοίχως.
Σε επίπεδο εξοπλισμού το νέο Golf GTI πρόκειται να συμπεριλάβει πολλά νέα στοιχεία όπως σύστημα ανίχνευσης της κούρασης του οδηγού, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος αλλά και κεντρική οθόνη αφής στα πρότυπα των δημοφιλών tablets της Apple.
To Golf GTI θα είναι διαθέσιμο και στη νέα γενιά του, τόσο σε τρίθυρες όσο και σε πεντάθυρες εκδόσεις διαθέτοντας τα συνήθη αισθητικά στοιχεία που το διαχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις, όπως τις κόκκινες λεπτομέρειες, το αιχμηρότερο bodykit και οι χαρακτηριστικής σχεδίασης ζάντες που έχουν συνδεθεί με την συγκεκριμένη έκδοση.
Auto Express
- Φέτα: Φόβοι για έλλειψη λόγω ευλογιάς προβάτων – Τι «είδε» το BBC
- Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον ΟΦΗ για την 7η συνεχόμενη νίκη στη Super League
- Αρκάς: Η καλημέρα του Σαββάτου με ευχές για τον Άγιο Νικόλαο που γιορτάζει σήμερα
- Φυστίκια: Το σνακ που κάνει καλό στη μνήμη
- Εορταστικό ωράριο: Πρεμιέρα κάνει την Πέμπτη – Τι πρέπει να γνωρίζετε
- Μιλγουόκι Μπακς – Φιλαδέλφεια Σίξερς 101-116: Νέα εντός έδρας ήττα από τα «Ελάφια»