BMW M Performance Automobiles: Πρεμιέρα με τρεις πετρελαιοκίνητες «Μ»
Η Σειρά 5, η Χ5 και η Χ6 αναλαμβάνουν το ρόλο των πρώτων πετρελαιοκίνητων Μ μοντέλων των Βαυαρών, συστήνοντας παράλληλα την Μ Performance Automobiles.
Η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε επισήμως τα χαρακτηριστικά των νέων πετρελαιοκίνητων μοντέλων με τα διακριτικά Μ με τα οποία εγκαινιάζει τη νέα φίρμα «Μ Performance Automobiles» στην οποία και θα «στεγαστούν».
Πρόκειται για τις X5 M50d, X6 M50d και Μ550d οι οποίες θα πραγματοποιήσουν την εκθεσιακή τους πρεμιέρα στη Γενεύη τον προσεχή Μάρτιο, έχοντας κάτω από το καπό τους τον εξακύλινδρο tri-turbo πετρελαιοκινητήρα των 3,0 λίτρων.
Στην περίπτωση της πετρελαιοκίνητης «5άρας», που θα είναι διαθέσιμη τόσο σε touring όσο και sedan εκδοχή, ο παραπάνω κινητήρας αποδίδει 381 ίππους και 740 Nm ροπής με το σύνολο της ισχύος να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Η ισχύς της την κατατάσσει μεν κάτω από τη βενζινοκίνητη M5 με τον twin-turbo των 4,4 λίτρων, δίνοντας ωστόσο τον τίτλο της ισχυρότερης πετρελαιοκίνητης πρότασης της γκάμας της Σειράς 5.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της BMW η Μ550d επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, μέγεθος μεγαλύτερο μόλις κατά 3/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με την βενζινοκίνητη Σειρά 5 Μ.
Ένας άλλος τίτλος που κερδίζει η M550d είναι και ο τίτλος της οικονομικότερης πρότασης με τα διακριτικά Μ, καθώς καταναλώνει 6,3 λίτρα/100 χλμ. -η sedan εκδοχή- και 6,4 λίτρα/100 χλμ. -η touring εκδοχή- εκλύοντας 165 γρ./χλμ (169 γρ./χλμ. η Touring) αντιστοίχως.
Όσον αφορά τις τετρακίνητες Χ5 και Χ6 M50d επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 και 5,3 δευτερόλεπτα αντιστοίχως, ενώ από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου τα μεγέθη ανέρχονται σε 7,5 λίτρα/100 χλμ. και 7,7 λίτρα/100 χλμ. Σε επίπεδο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα η X5 εκλύει 199 γρ./χλμ και η Χ6 204 γρ./χλμ.
Σε αισθητικό επίπεδο οι πετρελαιοκίνητες Μ δεν είναι τόσο «αιχμηρές» όσο οι βενζινοκίνητες, σηματοδοτώντας τη διαφοροποίηση τους με μερικές αλλαγές στο bodykit αλλά και με νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου. Το εσωτερικό κινείται στο ίδιο μοτίβο διαθέτοντας τα διακριτικά Μ στο κατώτερο τμήμα των θυρών και στο τιμόνι, ενώ διαθέτει και sport καθίσματα.
Οι αλλαγές στο πλαίσιο δεν ακολουθούν εξίσου sport διαμόρφωση με τις μέχρι σήμερα γνωστές προτάσεις της σειράς Μ, ωστόσο υπάρχουν αναβαθμισμένα στοιχεία και διαφοροποιήσεις που να συντείνουν σε ένα πιο δυναμικό προσανατολισμό.
auto.in.gr
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά το τέλος της 14ης αγωνιστικής
- Άνετο βράδυ για την Μπασκόνια (88-78), ο Βιλντόζα έδωσε τη νίκη στην Βίρτους (79-78)
- Πέθανε ο Φρανκ Ο. Γκέρι – Ο αρχιτέκτονας που έκανε το μέταλλο να χορεύει, «ανέστησε» το Μπιλμπάο και έδωσε μορφή στο χάος της ζωής


