Τα προηγμένα φρένα μιας σύγχρονης F1
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes GP Ross Brawn και ο οδηγός της ομάδας Nico Rosberg εξηγούν την τεχνολογία και τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος πέδησης των μονοθεσίων της Formula 1.
Ένα μονοθέσιο της F1 μπορεί να επιβραδύνει από τα 300 στα 100 χλμ./ώρα σε δυόμισι δευτερόλεπτα και να ασκήσει στον οδηγό δυνάμεις που μπορεί να αγγίξουν και τα 6 g – χάρη στα δισκόφρενα ανθρακονημάτων.
Είναι μια τεχνολογία που υιοθετήθηκε από τα αεροσκάφη, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Mercedes GP, Ross Brawn, καθώς και μία που καταπονεί ιδιαίτερα τους οδηγούς κατά το φρενάρισμα, σύμφωνα με τον οδηγό της ομάδας Nico Rosberg.
Ο Βρετανός και ο Γερμανός εξηγούν, στο παραπάνω video, τόσο την τεχνολογία κατασκευής όσο και τον τρόπο λειτουργίας των σύγχρονων συστημάτων πέδησης των μονοθεσίων της Formula 1.
auto.in.gr
- Γάζα: Αλλους δύο Παλαιστίνιους σκότωσε το Ισραήλ, σύμφωνα με ανακοίνωσή του
- Ιαπωνία: Προϋπολογισμό-ρεκόρ 665 δισ. ευρώ εγκρίνει η κυβέρνηση
- Μεξικό: Τουλάχιστον 10 νεκροί και 32 τραυματίες από πτώση λεωφορείου σε χαράδρα
- Νιγηρία: Ο Τραμπ προειδοποιεί και για άλλους βομβαρδισμούς αν δεν σταματήσει η «σφαγή χριστιανών»
- Υεμένη: Η Σαουδική Αραβία ζητά από τους αυτονομιστές του ΣΜΝ να αποχωρήσουν από τα εδάφη που κατέλαβαν
- Ονδούρα: «Συγχαίρει» η σοσιαλιστική κυβέρνηση της Ισπανίας τον εκλεκτό του Τραμπ