Δύο χρόνια μετά την αποχώρησή της από τη Formula 1, η Toyota ανακοίνωσε την εργοστασιακή της επιστροφή στη διεθνή σκηνή του motorsport δηλώνοντας την επίσημη συμμετοχή της στις 24 Ώρες του LeMans 2012, με ένα νέο πρωτότυπο αγωνιστικό αυτοκίνητο της κορυφαίας κατηγορίας LMP1.

Η ιαπωνική εταιρεία, που παρείχε κινητήρες φέτος για το πρωτότυπο LMP1 της ομάδας Rebellion Racing, είχε λάβει μέρος εργοστασιακά στο διάσημο γαλλικό αγώνα αντοχής τα έτη 1998 και ΄99 με το πρωτότυπο GT-One, λίγο πριν μπει στη Formula 1.

Η παγκόσμια οικονομική κρίση οδήγησε την Toyota στην έξοδο από τη F1, ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία διατήρησε στην κατοχή της το εργοστάσιο της Toyota Motorsport GmbH στην Κολωνία της Γερμανίας, καθώς και στη διεύθυνση της TMG τον Tadashi Yamashina.

Το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί στην Κολωνία και θα χρησιμοποιηθεί ο υπάρχων κινητήρας, που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ιαπωνία, μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα από το υβριδικό πρόγραμμα της Toyota.

Η αιτία και το όραμα της επιστροφής του ιαπωνικού γίγαντα στη διεθνή σκηνή είναι η εξέλιξη υβριδικών τεχνολογιών μέσω των αγώνων, όπως κάνουν αρκετές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε διάφορες μορφές του motorsport.

auto.in.gr