Ο Jorge Lorenzo και η Yamaha απέδειξαν ότι έχουν και το πείσμα και την ταχύτητα να διεκδικήσουν μέχρι τέλους τους φετινούς τίτλους του MotoGP από τον Casey Stoner και τη Honda, καθώς έβαλαν τέλος στην κυριαρχία του Αυστραλού στο Grand Prix Αγ. Μαρίνου.

Ο Ισπανός ηγήθηκε από τα φώτα της εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία στον αγώνα του Misano, για να κατακτήσει έτσι την 3η του φετινή νίκη και -σε συνδυασμό με τη 2η θέση του Dani Pedrosa- να μειώσει στους 35 βαθμούς την υστέρησή του από τον Casey Stoner στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ο ιταλικός αγώνας ξεκίνησε με ελαφριά βροχή, που ανάγκασε τους οργανωτές να κυματίσουν τις λευκές σημαίες (κυρήσσοντας τον αγώνα «βρόχινο») στον πρώτο γύρο. Ωστόσο, κανένας αναβάτης δεν επέλεξε να μπει στα pits για να πάρει την εφεδρική (ρυθμισμένη για βροχή) μοτοσικλέτα και σύντομα η βροχή σταμάτησε οριστικά.

Ο Jorge Lorenzo έκανε την καλύτερη εκκίνηση και κατάφερε να στρίψει πρώτος, εμπρός από τους Casey Stoner και Dani Pedrosa, την ώρα που ο Andrea Dovizioso κέρδισε τη μάχη με τον Ben Spies για την 4η θέση.

Παράλληλα, στους δύο πρώτους γύρους, ο Valentino Rossi εκμεταλλεύτηκε άριστα τις ολισθηρές συνθήκες και κατάφερε να ανέβει στην 5η θέση, προς τέρψην των χιλιάδων οπαδών του ίδιου και της Ducati. Αντίθετα, δύο γύρους αργότερα, ο έτερος αναβάτης της desmosedici, Nicky Hayden, εγκατέλειψε έπειτα από πτώση – παρότι φημίζεται για την ικανότητά του σε αυτές τις συνθήκες.

Στην κορυφή οι Jorge Lorenzo, Casey Stoner και Dani Pedrosa συνέχιζαν να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής, έχοντας αναπτύξει σημαντική διαφορά από τους Andrea Dovizioso, Valentino Rossi και Marco Simoncelli που είχαν φτιάσξει το δικό τους «τρενάκι».

Ο C. Stoner στους επόμενους τρεις γύρους απείλησε με αξιώσεις, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, τον J. Lorenzo στην κορυφή, ο D. Pedrosa έχασε την επαφή με τους δύο πρωτοπόρους (μένοντας 1,5 δευτ. πίσω), ενώ ο M. Simoncelli κατάφερε να περάσει διαδοχικά τους V. Rossi και A. Dovizioso για να ανέβει 4ος.

Ωστόσο, από τον 10ο γύρο (σε σύνολο 28) ο J. Lorenzo άρχισε να αναπτύσσει διαφορά από τον C. Stoner, αποδεικνύοντας τα λεγόμενά του πριν τον αγώνα ότι η Yamaha M1 έχει πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών στη συστοιχία γύρων και συνεπώς πολύ καλό ρυθμό αγώνα – την ώρα που ο Αυστραλός άρχισε να χάνει την πρόσφυση από τα δικά του ελαστικά.

Κατά συνέπεια, ο J. Lorenzo στον 13ο γύρο είχε διαφορά 1,5 δευτ. και στον 15ο γύρο διαφορά 2,3 δευτ. και, κάπου εκεί, η υπόθεση νίκη ουσιαστικά τελείωσε. Τα προβλήματα του C. Stoner μάλιστα ήταν τέτοια που στον 21ο γύρο ο D. Pedrosa έφτασε τον ομόλογό του και έναν γύρο μετά κατάφερε να τον περάσει, για τη 2η θέση.

Στο μεταξύ, ο Ben Spies κατάφερε να περάσει τον V. Rossi για την 6η θέση και σύντομα έφτασε τους M. Simoncelli και A. Dovizioso. Η συγκλονιστική μάχη των τριών στους τελευταίους γύρους έληξε υπέρ του αναβάτη της Gresini Honda.

MOTOGP ΑΓ. ΜΑΡΙΝΟΥ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Lorenzo (Yamaha) 44:11.877
2. Pedrosa (Honda) +7.299
3. Stoner (Honda) +11.967
4. Simoncelli (Gresini Honda) +17.353
5. Dovizioso (Honda) +17.390
6. Spies (Yamaha) +18.092
7. Rossi (Ducati) +23.703
8. Bautista (Suzuki) +30.678
9. Barbera (Aspar Ducati) +37.502
10. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +37.720
11. Aoyama (Gresini Honda) +39.548
12. Abraham (Cardion Ducati) +40.506
13. Edwards (Tech3 Yamaha) +53.349
14. De Puniet (Pramac Ducati) +1:02.366
15. Elias (LCR Honda) +1:20.156
ΕΓΚ Capirossi (Pramac Ducati) +19 γύροι
ΕΓΚ Hayden (Ducati) +24 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΒΑΤΩΝ

1. Stoner 259
2. Lorenzo 224
3. Dovizioso 185
4. Pedrosa 150
5. Spies 135
6. Rossi 133
ΟΜΑΔΩΝ
1. Honda 393
2. Yamaha 359
3. Ducati 238
4. Gresini Honda 170
5. Tech3 Yamaha 132
6. Aspar Ducati 69

auto.in.gr