Ακόμη και το βαρύ καμουφλάζ που σκεπάζει τις εξωτερικές επιφάνειες του νέου A3 δεν δείχνει ικανό να κρύψει τη συγγένεια του μικρομεσαίου Audi με το μέχρι σήμερα γνωστό Α1.

Τόσο το μπροστινό τμήμα όσο και το πίσω ακολουθούν με ακρίβεια το σχεδιαστικό παράδειγμα του «μικρού» Audi.

Στην πρώτη περίπτωση η κεντρικά τοποθετημένη τραπεζοειδής μάσκα διατηρεί τον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ στη δεύτερη το μέταλλο είναι αυτό που κυριαρχεί περιορίζοντας, μεταξύ άλλων, τις διαστάσεις του πίσω παρμπρίζ.

Όπως και να έχει το νέο A3 θα είναι το πρώτο μοντέλο του γερμανικού ομίλου που θα βασιστεί στη νέα, μικρομεσαία πλατφόρμα με την κωδική ονομασία MQB -θα ακολουθήσει η έβδομη γενιά του VW Golf-, το βασικό χαρακτηριστικό της οποίας είναι η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ο περιορισμός του βάρους κατά 80 κιλά.

Στην γκάμα του μικρομεσαίου Audi θα διατηρηθούν οι τρίθηρες, πεντάθυρες και cabrio εκδόσεις, ενώ είναι πολύ πιθανό να προστεθεί μία ακόμη, που θα υιοθετεί τα χαρακτηριστικά ενός station wagon.

Σε επίπεδο κινητήρων δεν αναμένονται σημαντικές εκπλήξεις. Τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ βενζίνης άμεσου ψεκασμού θα ξεκινούν από τα 1,2 λίτρα και θα φτάνουν τα 2,0 λίτρα, αποδίδοντας από 105 έως και 210 ίππους.

Αντιστοίχως, θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικά κιβώτια έξι σχέσεων και ημι-αυτόματες μονάδες διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, με το σύστημα μετάδοσης να συμπληρώνεται στις ισχυρότερες εκδόσεις με τη γνώριμη, στους φίλους της Audi, τετρακίνηση.

Το νέο A3 αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά στα μέσα του 2012, μετά και την επίσημη πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς.

Auto Express