Εν όψει της επίσημης πρεμιέρας του ιαπωνικού μοντέλου που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην μεγαλύτερη ευρωπαίκή έκθεση αυτοκινήτου, η Honda αν και επιφυλάσσεται όσον αφορά την τελική μορφή, αποκάλυψε τα στοιχεία της πετρελαιοκίνητης έκδοσής του, υποσχόμενη μειωμένα μεγέθη σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ιαπωνικής φίρμας, ο νέος i-DTEC με τον οποίο θα εφοδιάζεται η πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου Civic θα αποδίδει 150 ίππους -ήτοι 10 περισσότερους σε σχέση με το αντίστοιχο μηχανικό σύνολο που εφοδιάζει τον προκάτοχό του- και 350 Nm ροπής.

Αν και ισχυρότερο, το 2,2 λίτρων μηχανικό σύνολο, χάρη σε βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί σε επίπεδο υλικών προκειμένου να μειωθούν οι τριβές, σε συνδυασμό με την παρουσία συστήματος stop-start αλλά και την γενικότερη βελτίωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου από αεροδυναμικής πλευράς, στη συγκεκριμένη έκδοση του Honda Civic θα εκλύει 110 γρ. CO2./χλμ. στην ατμόσφαιρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο μέγεθος είναι κατά 29 γρ.CO2 /χλμ μικρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο της τρέχουσας πετρελαιοκίνητης έκδοσης η οποία εφοδιάζεται με κινητήρα ίδιας χωρητικότητας.

auto.in.gr