«Πράσινη πρωτιά» για την Toyota
Μια ακόμα οικολογική διάκριση έρχεται να προστεθεί στο βιογραφικό του ιαπωνικού ομίλου σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε σε παγκόσμια επίπεδο αξιολογώντας το πράσινο προφίλ των εταιρειών τόσο σε επίπεδο εταιρικής πολιτικής όσο και στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού.
Παγκόσμια έρευνα που εκπονήθηκε από την εταιρεία συμβούλων Interbrand σε συνεργασία με τη Deloitte με σκοπό να αξιολογηθούν συνολικά οι οικολογικές πρακτικές εταιρειών σε κάθε επίπεδο δραστηριότητας τους ανέδειξε την ιαπωνική φίρμα στην 1η θέση των Best Global Green Brands σύμφωνα με τη σχετική έκθεση που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα.
Για την εκπόνηση της έρευνας που πραγματοποιείται για πρώτη φορά υπό αυτήν την μορφή, αξιοποιήθηκαν στοιχεία που συλλέχθηκαν από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου (Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Βραζιλία και Ινδία) ενώ, εκτός από την επίσημη πολιτική που ακολουθεί κάθε εταιρεία μέσω των προϊόντων και της παραγωγικής της διαδικασίας στον τομέα του περιβάλλοντος, ελήφθη υπόψη και η άποψη που έχει σχηματίσει το καταναλωτικό κοινό για το «πράσινο προφίλ» των εταιρειών.
Από τη συνδυαστική αξιολόγηση των παραπάνω στοιχείων προέκυψε ένα πράσινο σκορ για κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως του τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται και η τελική κατάταξη βρήκε τον όμιλο Toyota στο Νο1.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική έκθεση της Interbrand η ιαπωνική φίρμα «…αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση στο πώς το περιβάλλον μπορεί να αναχθεί σε εταιρική προτεραιότητα, έχοντας ταυτοχρόνως απήχηση στο καταναλωτικό κοινό».
auto.in.gr
- Φυστίκια: Το σνακ που κάνει καλό στη μνήμη
- Φέτα: Φόβοι για έλλειψη λόγω ευλογιάς προβάτων – Τι «είδε» το BBC
- Εορταστικό ωράριο: Πρεμιέρα κάνει την Πέμπτη – Τι πρέπει να γνωρίζετε
- Μιλγουόκι Μπακς – Φιλαδέλφεια Σίξερς 101-116: Νέα εντός έδρας ήττα από τα «Ελάφια»
- Καιρός: Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία Byron το Σάββατο – Υπερχείλισαν Πηνειός και Ενιπέας – Ήχησε 112
- «Άνθρωποι και ποντίκια»: Ξεκίνησε η προπώληση Ιανουαρίου, μετά τα sold out του Δεκεμβρίου
