MotoGP Γερμανίας 2011: Η επιστροφή του Dani Pedrosa!
Ο Ισπανός της Honda χρειάστηκε μόλις δύο αγώνες μετά τον τραυματισμό του για να ανέβει ξανά στην κορυφή του βάθρου, την ώρα που με μια συγκλονιστική προσπέραση στον τελευταίο γύρο ο Jorge Lorenzo πέρασε τον Casey Stoner και μείωσε τη βαθμολογική του διαφορά από τον Αυστραλό στους 15 βαθμούς.
Στο δεύτερο αγώνα μετά τον τραυματισμό του στην κλείδα και της επιστροφή του στο MotoGP, ο Dani Pedrosa ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου κερδίζοντας μια οριακή νίκη στο συναρπαστικό Grand Prix Γερμανίας, 9ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.
Την ίδια στιγμή, ο Jorge Lorenzo μείωσε ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας από τον Casey Stoner, στους 15 βαθμούς, περνώντας τον Αυστραλό στην τελευταία στροφή (!) για να κατακτήσει τη δεύτερη θέση.
Σε όλο τον αγώνα οι τρεις παραπάνω αναβάτες, καθώς και οι Andrea Dovizioso και Marco Simoncelli, μάχονταν σε ένα συναρπαστικό «τρενάκι» πέντε μοτοσικλετών. Ο Dani Pedrosa πήρε την πρωτοπορία στην εκκίνηση, αλλά σύντομα στην κορυφή ανέβηκε ο J. Lorenzo.
Ο Ισπανός και ο Casey Stoner εναλλάχθηκαν τρεις φορές στην κορυφή, έκτοτε, ώσπου δέκα γύρους πριν το τέλος ο Dani Pedrosa τους πέρασε και -παρότι δεν έχει αναρρώσει πλήρως από τις δύο εγχειρήσεις στη δεξιά του κλείδα- κατάφερε να διατηρήσει διαφορά περίπου μισού δευτερολέπτου μέχρι το τέλος.
Η μάχη του J. Lorenzo με τον C. Stoner έκλεισε με έναν συγκλονιστικό τελευταίο γύρο και με μια τολμηρή, σπουδαία προσπέραση του πρωταθλητή στον επίδοξο φετινό διάδοχό του. Στο μεταξύ, ο A. Dovizioso πέρασε τον M. Simoncelli για την 4η θέση, όπου έκανε και στο τέλος ο Ben Spies (που πλησίασε τους Ιταλούς) για την 5η.
Πιο πίσω, ο Alvaro Bautista κατάφερε με τη Suzuki να κερδίσει τις δύο εργοστασιακές Ducati των Nicky Hayden και Valentino Rossi σε ένα συγκλονιστικό φότο-φίνις! Την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Colin Edwards της Tech3 Yamaha.
MOTOGP ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Pedrosa (Honda) 41:12.482
2. Lorenzo (Yamaha) +1.477
3. Stoner (Honda) +1.568
4. Dovizioso (Honda) +10.513
5. Spies (Yamaha) +10.719
6. Simoncelli (Gresini Honda) +10.923
7. Bautista (Suzuki) +27.451
8. Hayden (Ducati) +27.510
9. Rossi (Ducati) +27.576
10. Edwards (Tech3 Yamaha) +33.491
11. Barbera (Aspar Ducati) +38.944
12. Abraham (Cardion Ducati) +39.148
13. De Puniet (Pramac Ducati) +39.415
14. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +39.477
15. Aoyama (Gresini Honda) +54.516
16. Elias (LCR Honda) +1:12.335
17. Guintoli (Pramac Ducati) +1 γύρος
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΒΑΤΩΝ
1. Stoner 168
2. Lorenzo 153
3. Dovizioso 132
4. Rossi 98
5. Pedrosa 94
6. Spies 85
7. Hayden 85
8. Simoncelli 60
ΟΜΑΔΩΝ
1. Honda 265
2. Yamaha 238
3. Ducati 183
4. Gresini Honda 112
5. Tech3 Yamaha 93
6. Aspar Ducati 49
7. Suzuki 45
8. Cardion Ducati 41
auto.in.gr
- Αλλάζει το σκηνικό του καιρού – Από τα Χριστούγεννα με βροχές στην «ψυχρή» και χιονισμένη Πρωτοχρονιά
- Σουηδία: Μία νεκρή και δύο τραυματίες μετά από επίθεση σε σπίτι στην Μπόντεν – Σκότωσε τον δράστη η Αστυνομία
- Γαλλία: Το 2025, η επιθυμία των Γάλλων να εγκαταλείψουν τη χώρα έφτασε σε υψηλό όλων των εποχών
- Η ανασκόπηση του ΣΕΓΑΣ για το 2025: Πρόσωπο της χρονιάς ο Εμμανουήλ Καραλής – Τα μετάλλια και η προοπτική για το μέλλον
- Μαχαιρωμένη βρέθηκε η σταρ του Broadway Ιμάνι Ντία Σμιθ στα 26 της – Κατηγορείται για φόνο ο σύντροφός της
- Θεσσαλονίκη: Απάτη – μαμούθ με «μαϊμού» τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ
