Η αγωνιστική ιστορία των Toyota και Lexus στο Φεστιβάλ του Goodwood
Από την Toyota Celica Group B του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μέχρι το πρωτότυπο GT One του LeMans και τo Lexus LFA των 24 Ωρών του Nurburgring, η αγωνιστική ιστορία των δύο ιαπωνικών εταιρειών θα παρελάσει στη μεγάλη βρετανική γιορτή του motorsport.
Με ορισμένα από τα πιο εντυπωσιακά ιστορικά και σύγχρονα αγωνιστικά τους δημιουργήματα θα συμμετάσχουν η Toyota και η Lexus στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood (30 Ιουνίου – 3 Ιουλίου 2011), σε μια από τις σπουδαιότερες αγωνιστικές εκδηλώσεις του motorsport στον πλανήτη.
Δύο από τα θρυλικότερα ιστορικά εκθέματα της Toyota θα είναι οι θηριώδεις Celica του Group B που θα οδηγήσουν οι θρύλοι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι Juha Kankkunen και Bjorn Waldegaard.
Η μία από αυτές τις Celica δημιουργήθηκε από την Toyota Team Europe για το Ράλι Χονκ Κονγκ – Πεκίνο 1986 και η άλλη είναι η έκδοση που κυριάρχησε στα Ράλι Σαφάρι και Ακτής Ελεφαντοστού της Αφρικής, στο μέσο της δεκαετίας του 1980.
Στη δασική χωμάτινη διαδρομή του Goodwood, θα κινηθούν επίσης οι Toyota Celica Group A και Corolla WRC που οδήγησε ο Carlos Sainz την δεκαετία του 1990, καθώς και η Celica TA23 του Group 1 του Γαλλικού Πρωταθλήματος Ράλι 1981.
Παράλληλα, στην ασφάλτινη διαδρομή, ο πρώην οδηγός της F1 Thierry Boutsen θα οδηγήσει το σπορ πρωτότυπο GT One του LeMans (με το οποίο είχε συμμετάσχει στο διάσημο γαλλικό αγώνα αντοχής το 1999) και ο Frank Wrathall το αγωνιστικό Toyota Avensis του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (BTCC) 2011.
Στο Goodwood θα εμφανιστεί, επίσης, ένα από τα πιο σπάνια rallycars, το οποίο υπάρχει σε μόλις δύο «αντίτυπα»: το -βασισμένο στο MR2- αγωνιστικό πρωτότυπο του Group S της δεκαετίας του 1980, το οποίο δεν μπήκε ποτέ σε Ειδική Διαδρομή λόγω αλλαγής των κανονισμών.
Επίσης, ο Johnny Milner θα οδηγήσει μια υπερτροφοδοτούμενη Toyota Sprint Series Celica 800 ίππων ενώ στη χωμάτινη Ειδική θα κινηθεί και το Toyota Land Cruiser V8, που κέρδισε φέτος για έκτη συνεχόμενη χρονιά την κατηγορία Τ2 του Ράλι Ντακάρ.
Η Lexus θα βρεθεί στην αγγλική ανάβαση με την τελευταία έκδοση του αγωνιστικού supercar LFA, όπως αυτό αγωνίστηκε λίγες μέρες νωρίτερα στις 24 Ώρες του Nurburgring. Μόλις 50 «αντίτυπά» του κατασκευάστηκαν, με κύρια χαρακτηριστικά τις αεροδυναμικές ενισχύσεις και την αύξηση της ισχύος του V10 κινητήρα 4,8 λίτρων σε 562 ίππους!
Πέραν της… παρέλασης των αγωνιστικών Toyota και Lexus στις διαδρομές του Goodwood, στο χώρο φιλοξενίας της Toyota θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Βρετανία το υβριδικό νέο Yaris, δίπλα στα Auris Hybrid και Prius Plug-in Hybrid.
Τέλος, άλλα σημαντικά εκθέματα θα είναι ένα σπάνιο αντίτυπο του αυθεντικού Toyota 2000GT της δεκαετίας του 1960, το «άγριο» iQ της Gazoo Racing, το αγωνιστικό υβριδικό MR2 και το υβριδικό Lexus CT 200h.
auto.in.gr
- «Ο Γουάινσταϊν έχει εκτίσει την ποινή του»: Η Τζούντι Ντεντς διχάζει – Το «δυσβάσταχτο» πρόβλημα υγείας της
- Ουκρανία: Τι θα γίνει με το δάνειο αποζημιώσεων – Ο χρόνος πιέζει τους Ευρωπαίους συμμάχους της
- Η αξία του κράτους πρόνοιας: Ποιες χώρες της ΕΕ δαπανούν τα περισσότερα;
- Ζελένσκι: Έτοιμο την Τρίτη το σχέδιο 20 σημείων Ουκρανίας και Ευρώπης – Θα διαβιβαστεί στις ΗΠΑ
- LIVE: Γουλβς – Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
- Κεραυνοί Καραμανλή κατά Μητσοτάκη για συνολική κρίση θεσμών – Ηχηρή επαναφορά στην ατζέντα του σκανδάλου των υποκλοπών


