Ο «Μαγγελάνος» στην Ελλάδα σε ένα κυνήγι θυσαυρού
Τα συστήματα πλοήγησης της Magellan έφτασαν στην ελληνική αγορά με πρώτο ένα σύστημα κατασκευασμένο αποκλειστικά για εκείνους που λατρεύουν το σύγχρονο κυνήγι του θυσαυρού. Η Magellan κάνει το ντεμπούτο της με το eXplorist GC για geo-caching και μια πρωτοποριακή ανθεκτική θήκη/μπαταρία/GPS για iPhone και iPod touch.
Τα συστήματα πλοήγησης της Magellan έφτασαν στην ελληνική αγορά με πρώτο ένα σύστημα κατασκευασμένο αποκλειστικά για εκείνους που λατρεύουν το σύγχρονο κυνήγι του θυσαυρού. Η Magellan κάνει το ντεμπούτο της με το eXplorist GC για geo-caching και μια πρωτοποριακή ανθεκτική θήκη/μπαταρία/GPS για iPhone και iPod touch.
Όντας λίγο πριν το καλοκαίρι, η αμερικανική εταιρεία που κατασκεύασε το 1989 πρώτη δέκτη GPS για τις ΗΠΑ, έρχεται με προτάσεις προς τους Έλληνες που επιδίδονται σε διάφορες δραστηριότητες στη φύση, όπως η ορειβασία, η πεζοπορία, η αναρρίχηση, το κυνήγι, το ψάρεμα, ή το επονομαζόμενο geo-caching όπου, άνθρωποι από διάφορες περιοχές του κόσμου συντονίζονται διαδικτυακά και οπλισμένοι με ένα Magellan αναζητούν την ακριβή θέση ενός «θυσαυρού».
Μετά την κυκλοφορία των Magellan eXplorist GC και Magellan ToughCase για iPhone 3G και iPod touch, και μέσα στο καλοκαίρι η γκάμα της Magellan στην ελληνική αγορά θα εμπλουτιστεί με τη σειρά Magellan eXplorist 510, 610 και 710.
Δείτε ένα βίντεο για το Magellan eXplorist GC
To Magellan ToughCase μοιάζει απλώς μια θήκη, είναι όμως πολύ περισσότερα: είναι ανθεκτική και αδιάβροχη (στο ένα μέτρο επί τριάντα λεπτά), έχει έξτρα μπαταρία 1840mAh που, σύμφωνα με την εταιρεία, διπλασιάζει την αυτονομία της συσκευής που προστατεύει (όταν εκτελούνται βασικές λειτουργίες). Η θήκη έχει ενσωματωμένο δέκτη σήματος GPS υψηλής ευαισθησίας (SiRF starIII) που βελτιώνει τη λήψη με ακρίβεια θέσης στα 3-5 μέτρα. Η ToughCase είναι κατάλληλη για iPhone 3GS, 3G και iPod touch 3ης και 2ης γενιάς. Το ToughCase μπορεί να αξιοποιηθεί από πλήθος app που χρειάζονται τη σχετική θέση του χρήστη και η Magellan διαθέτει τη δική της με την επωνυμία Magellan RoadMate.
Πλοήγηση με την ακρίβεια της TERRAIN ου Στέφανου Ψημένου
Για την ανάπτυξη των ελληνικών χαρτών, η Magellan έχει συνεργαστεί με την ομάδα των έμπειρων χαρτογράφων της ελληνικής εταιρείας TERRAIN. Στην κάλυψη της Ελλάδας, περιλαμβάνονται προς το παρόν 45 νησιά, η Πάρνηθα, το Πήλιο, η Πελοπόννησος και η Κρήτη, ενώ σύντομα αναμένονται περισσότερες προσθήκες.
Η χαρτογραφική και εκδοτική εταιρία TERRAIN ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2008. Ιδρυτής της είναι ο Στέφανος Ψημένος, ταξιδιωτικός συγγραφέας και εκδότης, ο οποίος, αφού γύρισε την Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη για τις ανάγκες της προηγούμενης εταιρίας του, αποφάσισε να… την ξαναγυρίσει, αυτή τη φορά μαζί με τους έμπειρους χαρτογράφους του και με υπερσύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, με στόχο να χαρτογραφήσουν από την αρχή κάθε γωνιά της, προκειμένου να δημιουργήσουν χάρτες κορυφαίας ακρίβειας.
Ποιός είναι ο… Μαγγελάνος;
Η Magellan πήρε το όνομά της από τον Μαγγελάνο, τον διάσημο Πορτογάλο θαλασσοπόρο που ηγήθηκε της ομάδας που έκανε πρώτη τον περίπλου της Γης, όπως μας πληροφορεί η βικιπαίδεια. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1985 και συστήνεται ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες πλοήγησης, με πάνω από 200 σημαντικές πατέντες στην τεχνολογία των GPS. Είναι μέλος της MiTAC International Corporation και αναγνωρισμένη ως πρωτοπόρος της βιομηχανίας, ενώ έχει δημιουργήσει πολλές βραβευμένες και καινοτόμες συσκευές. Η Magellan εδρεύει στην Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνια. Δηλώνει ότι το 1989 έγινε η πρώτη εταιρεία η οποία κατασκεύασε δέκτη GPS για την αμερικανική αγορά, το 1999 κατασκεύασε την πρώτη φορητή συσκευή πλοήγησης GPS, και το 2007 ήταν η πρώτη εταιρεία που ενσωμάτωσε οθόνη αφής σε δέκτη GPS.
In.gr Τεχνολογία
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
