F1 – GP Τουρκίας 2011: Η αρτιότητα του πρωταθλητή
Διατηρώντας τον έλεγχο του αγώνα και στους 58 γύρους του, ο Sebastian Vettel έκανε και πάλι τα πάντα τέλεια και πανηγύρισε άλλη μια νίκη, στην Κωνσταντινούπολη. Ο Mark Webber ολοκλήρωσε το θρίαμβο της RBR, στο βάθρο ο Fernando Alonso με την αναγεννημένη Ferrari.
Την τρίτη φετινή του νίκη, σε τέσσερα Grands Prix, πέτυχε ο Sebastian Vettel της Red Bull Racing στην Κωνσταντινούπολη. Ο Γερμανός ηγήθηκε από τα φώτα μέχρι την καρό σημαία, χωρίς να απειληθεί ποτέ σε έναν εξαιρετικό αγώνα όπου η στρατηγική και οι δεκάδες προσπεράσεις προσέφεραν διαρκείς εναλλαγές θέσεων πίσω του.
Τον πρωταθλητή ακολούθησε ο ομόλογός του, Mark Webber, ο οποίος προσπέρασε τον αναγεννημένο Fernando Alonso έξι γύρους πριν το τέλος. Οι τρεις πρώτοι, όπως και ο τέταρτος Lewis Hamilton, πραγματοποίησαν τέσσερα pit-stops, έναντι των τριών του 6ου Jenson Button.
Ο Βρετανός δέχθηκε τρεις γύρους πριν το τέλος της προσπέραση από τον Nico Rosberg, ο οποίος είχε αφήσει τη μαλακή γόμα για το τέλος. Ωστόσο, η Mercedes απέδειξε ότι η ταχύτητά της στη συστοιχία γύρων του αγώνα δεν είναι εξίσου ανταγωνιστική όσο στον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης. Το αντίθετο ισχύει για τη Ferrari.
Στην εκκίνηση ο S. Vettel παρέμεινε πρώτος, αλλά ο N. Rosberg πέρασε τον M. Webber. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο L. Hamilton, αλλά τον πέρασαν οι F. Alonso και J. Button.
Στους αμέσως επόμενους γύρους ο πρωτοπόρος άνοιξε διαφορά ασφαλείας, αλλά ο M. Webber επέστρεψε στην 2η θέση περνώντας τον N. Rosberg. Το ίδιο έκανε και ο F. Alonso λίγο αργότερα και στον 22ο γύρο ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να προσπεράσει την RBR του Αυστραλού, για τη 2η θέση.
Ο Ισπανός δεν κατάφερε να πλησιάσει τον πρωτοπόρο S. Vettel και έξι γύρους πριν το τέλος έχασε και τη 2η θέση από τον M. Webber, ο οποίος κατάφερε να βρει περισσότερη πρόσφυση με το τελευταίο του σετ ελαστικών.
Η στρατηγική ενός λιγότερου pit-stop του J. Button φάνηκε να αποδίδει αρχικά, αλλά στο τέλος τον άφησε με φθαρμένα ελαστικά και από την 4η τον έριξε στην 6η θέση, καθώς τον προσπέρασαν ο L. Hamilton (παρότι έχασε 16 δευτ. στο δεύτερο pit-stop του) και ο N. Rosberg.
Σε αυτή τη συγκλονιστική μάχη βρισκόταν και ο Felipe Massa, όμως ένα οδηγικό λάθος του Βραζιλιάνου τον οδήγησε για λίγο εκτός πίστας και τελικά τον έριξε εκτός δεκάδας – έπειτα από μια ακόμη από τις δεκάδες υπέροχες μάχες του αγώνα, με τον Michael Schumacher αυτή τη φορά.
F1 – GP ΤΟΥΡΚΙΑΣ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Vettel (RBR) 1:30:17.558
2. Webber (RBR) +8.807
3. Alonso (Ferrari) +10.075
4. Hamilton (McLaren) +40.232
5. Rosberg (Mercedes) +47.539
6. Button (McLaren) +59.431
7. Heidfeld (Renault) +1:00.857
8. Petrov (Renault) +1:08.168
9. Buemi (Toro Rosso) +1:09.300
10. Kobayashi (Sauber) +1:18.000
11. Massa (Ferrari) +1:19.800
12. Schumacher (Mercedes) +1:25.400
13. Sutil (Force India) +1 γύρος
14. Perez (Sauber) +1 γύρος
15. Barrichello (Williams) +1 γύρος
16. Alguersuari (Toro Rosso) +1 γύρος
17. Maldonado (Williams) +1 γύρος
18. Trulli (Lotus) +1 γύρος
19. Kovalainen (Lotus) +2 γύροι
20. D’Ambrosio (Virgin) +2 γύροι
21. Karthikeyan (Hispania) +3 γύροι
22. Liuzzi (Hispania) +5 γύροι
ΕΓΚ Di Resta (Force India) +13 γύροι
ΕΓΚ Glock (Virgin) +58 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Vettel 93
2. Hamilton 59
3. Webber 55
4. Button 46
5. Alonso 41
6. Massa 24
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. RBR 148
2. McLaren 105
3. Ferrari 65
4. Renault 42
5. Mercedes 26
6. Sauber 8
auto.in.gr
- Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στα Αντικύθηρα
- ΗΠΑ: Το πρόστιμο της ΕΕ στο Χ είναι «επίθεση στον αμερικανικό λαό», λέει ο Ρούμπιο
- Βουρδέρης: «Αυτή η ομάδα απαξιώθηκε και δεν το αξίζει»
- Θεσσαλία: Κοντά στα όρια υπερχείλισης ο Πηνειός
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο: «Είμαι μεγάλος θαυμαστής του θανάτου και τον περιμένω με ανυπομονησία»
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
