Η στιγμή που όλοι περίμεναν έφτασε. Για πρώτη φορά στη σύντομη ιστορία της, η BMW Z4 αποκτά έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων, ο οποίος διατίθεται ήδη στην γκάμα της X1.

Χάρη στον άμεσο ψεκασμό καυσίμου, το σύστημα ελέγχουν των εκκεντροφόρων (double VANOS) και το αντίστοιχο των βαλβίδων (VALVETRONIC), το αλουμινένιο μοτέρ της BMW καταφέρνει και συνδυάζει την εντυπωσιακή ισχύ των 240 ίππων με την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου.

Εξίσου σημαντική στη μείωση των ενεργειακών αναγκών του βαυαρικού roadster παραμένει και η συμβολή των τεχνολογιών που περιλαμβάνονται στον πακέτο EfficientDynamics, όπως το Start&Stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

auto.in.gr