Στις κατηγορίες περί κατάρρευσης του ΤaxisNet απαντά το υπουργείο Οικονομικών
Στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου οι υπηρεσίες του νέου TAXISnet έχουν παραλάβει 525.448 δηλώσεις, αριθμός σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το παρελθόν, λέει το υπουργείο Οικονομικών, απαντώντας στα περί κατάρρευσης του συστήματος. Το ΥΠΟΙΚ παραθέτει στοιχεία και καταλήγει «παρά τις φήμες 'καλοθελητών', που επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και 'κατάρρευσης', οι υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα».
Σιωμόπουλος Κώστας
Κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου οι δέκα διακριτές ηλεκτρονικές υπηρεσίες του νέου TAXISnet έχουν παραλάβει συνολικά 525.448 ηλεκτρονικές δηλώσεις, αριθμός σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το πρόσφατο και το απώτερο παρελθόν, ενημερώνει ηΓενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, απαντώντας στις κατηγορίες περί κατάρρευσης του συστήματος.
Το ΥΠΟΙΚ παραθέτει στοιχεία και καταλήγει «παρά τις φήμες ‘καλοθελητών’, που επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και ‘κατάρρευσης’, οι υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα».
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι εκκαθαριστικές δηλώσεις ΦΠΑ που έχουν παραληφθεί ηλεκτρονικά μέχρι σήμερα είναι 27% περισσότερες από το σύνολο αυτών που είχαν παραληφθεί πέρσι, ενώ οι ηλεκτρονικές δηλώσεις του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων είναι 54% αυξημένες σε σχέση με τον αντίστοιχο αριθμό την ίδια μέρα του 2010.
Τα αναλυτικά στοιχεία των δηλώσεων που έχουν υποβληθεί μέσω του νέου TAXISNet στο διάστημα 1- 15 Απριλίου 2011 εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα:
Εκκαθαριστική ΦΠΑ δήλωση (Φ1) 287.304
Περιοδική ΦΠΑ δήλωση (Φ2) 118.823
Ενδοκοινοτικές Παραδόσεις (Φ4) 1.693
Ενδοκοινοτικές Αποκτήσεις (Φ5) 4.410
Προσωρινή δήλωση ΦΜΥ 2.720
Οριστική δήλωση ΦΜΥ (Ε7) 2.667
Δήλωση ΝΠ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα (Φ012) 989
Δήλωση φορολογίας εισοδήματος (Ε1) 53.128
Αναλυτική κατάσταση μισθωμάτων ακινήτων (Ε2) 22.296
Μηχανογραφικά στοιχεία οικονομικών στοιχείων (Ε3) 31.418
Σύνολο 525.448
«Παρά τις φήμες ‘καλοθελητών’, οι οποίοι επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και ‘κατάρρευσης’, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα, παρουσιάζοντας διαθεσιμότητα που τις περισσότερες μέρες ξεπερνά το 99%.»
»Το ίδιο γρήγορη είναι και η απόκριση των υπηρεσιών, καθώς ο μέσος χρόνος απόκρισης για την πρόσβαση στις υπηρεσίες με τη χρήση του κωδικού του χρήστη είναι 0,5 δευτερόλεπτα» τονίζει το υπουργείο Οικονομικών.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς


