Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport συνεδρίασε σήμερα (8/03) και αποφάσισε να τροποποιήσει ορισμένους από τους κανονισμούς της Formula 1 για να βελτιωθεί τόσο η ασφάλεια όσο και το θέαμα του σπορ.

Το Συμβούλιο έδωσε την άδεια στην Επιτροπή Αγώνων Πίστας της FIA να εξετάσει τις πίστες του προγράμματος και να διαπραγματευτεί με τους οργανωτές ενδεχόμενες αλλαγές στο σχεδιασμό κάθε αυτοκινητοδρομίου, ώστε να προκύψουν περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσεις.

Συγκεκριμένα, έπειτα και από απόψεις που εξέφρασαν αρκετοί κορυφαίοι οδηγοί της F1 σχετικά με τη δυσκολία προσπεράσεων, θα συζητηθεί το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν κλειστές στροφές η «φουρκέτες» μετά από τις μεγάλες ευθείες – καθώς κρίνεται ότι οι γρήγορες στροφές και τα σικέιν καταργούν κάθε απόπειρα προσπέρασης.

Παράλληλα, το Συμβούλιο αποφάσισε να τροποποιήσει τους κανονισμούς που διέπουν το Όχημα Ασφάλειας. Από φέτος αυξάνονται από έναν σε δύο οι γύροι στους οποίους κάθε οδηγός θα πρέπει να κινείται με πολύ περιορισμένη ταχύτητα, από τη στιγμή της εισόδου του Ο.Α. στην πίστα.

Έτσι λοιπόν, κάθε οδηγός θα πρέπει για δύο γύρους μετά την είσοδο του Ο.Α. να κινείται σε χρόνο περίπου 40 τοις εκατό πιο αργό από τον φυσιολογικό χρόνο γύρου, ώστε να διασφαλιστεί ότι τα μονοθέσια θα σχηματίζονται πίσω από το Ο.Α. με περισσότερη ασφάλεια.

Τέλος, η FIA αποφάσισε να δώσει στην Pirelli τη δυνατότητα να κάνει δοκιμές εξέλιξης των νέων ελαστικών της τις Παρασκευές των Grands Prix. Η ιταλική εταιρεία θα προμηθεύει δύο σετ από το νέο τύπο γόμας στις ομάδες, τα οποία αυτές θα χρησιμοποιούν στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών και θα τα επιστρέφουν στην Pirelli πριν από την τρίτη περίοδο.

auto.in.gr