Nissan
Η οδηγική απόλαυση μπορεί να συνδυαστεί με την ηλεκτροκίνηση. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η Nissan, αποκαλύπτοντας στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο ESFLOW. Η φουτουριστική πρόταση της Nissan έχει βασιστεί στην πρωτοποριακή τεχνολογία του LEAF, διαθέτοντας μπαταρίες λιθίου-ιόντων και έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε έναν από τους δύο τροχούς τους πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς των […]
Spotlight
-
Έργο - μαμούθ 35 δισ. για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου στο Ντουμπάι
-
Άνδρας πίνει 25 ποτήρια κρασί για κάθε χιλιόμετρο που τρέχει στο Μαραθώνιο του Λονδίνου
-
Zωή στον εξωπλανήτη «K2-18 b»; - Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
-
Ποια είναι η δυναμική της αγοράς ελαιολάδου – Οι αναλυτές χαρτογραφούν το τοπίο
Η οδηγική απόλαυση μπορεί να συνδυαστεί με την ηλεκτροκίνηση. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η Nissan, αποκαλύπτοντας στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο ESFLOW.
Η φουτουριστική πρόταση της Nissan έχει βασιστεί στην πρωτοποριακή τεχνολογία του LEAF, διαθέτοντας μπαταρίες λιθίου-ιόντων και έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε έναν από τους δύο τροχούς τους πίσω άξονα.
Η συνδυαστική ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων επιτρέπουν στο ESFLOW να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 240 χλμ./ώρα.
Πέρα από τις εντυπωσιακές επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά κίνησης ενός πισωκίνητου sportscar, το πρωτότυπο Nissan διαθέτει αυτονομία 230 χιλιομέτρων, εκμεταλλευόμενο μεταξύ άλλων και το περιορισμένο βάρος του συνόλου, το οποίο επιτεύχθηκε με την εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις