Κλεφτές ματιές στο νέο ΚIA Rio
Τα πρώτα σκίτσα του νέου Rio έδωσε στη δημοσιότητα η KIA, μόλις δύο μήνες πριν από την "επίσημη πρώτη" του αυτοκινήτου στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Το επόμενο βήμα στη σχεδιαστική επανάσταση που επιχειρεί η ΚΙΑ θα αποτελέσει η επόμενη γενιά του Rio.
Η νέα πρόταση της κορεατικής φίρμας, που θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο, στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, διακρίνεται για το δυναμικό παρουσιαστικό της αλλά και για τις αυξημένες, σε σχέση με το παρελθόν, διαστάσεις της.
Τόσο το μήκος όσο και το πλάτος του πεντάθυρου αμαξώματος έχει αυξηθεί, σε αντίθεση με το ύψος που έχει περιοριστεί, υπογραμμίζοντας το επιθετικό παρουσιαστικό του.
Για μία ακόμη φορά, άλλωστε, η σχεδιαστική υπογραφή ανήκει στο αρχισχεδιαστή της κορεατικής φίρμας, Peter Schreyer, γεγονός που δικαιολογεί -μεταξύ άλλων- τις ομοιότητες του Rio με τα υπόλοιπα μοντέλα του κατασκευαστή.
Στο εσωτερικό οι προσπάθειας αναμένεται να επικεντρωθούν στην αναβάθμιση της κατασκευαστικής ποιότητας, ώστε ο διάκοσμος να παραπέμπει σε προτάσεις ανώτερων κατηγοριών.
Ανάλογες βελτιώσεις, όπως είναι φυσικό βέβαια θα δεχθούν και τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.
Οι μέχρι σήμερα γνωστοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου των 1,4 και 1,5 λίτρων θα επιστρέψουν αναβαθμισμένοι, ενώ στην βενζινοκίνητη γκάμα του Rio πρόκειται να προστεθεί και ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1,2 λίτρων.
Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Rio αναμένεται να πραγματοποιηθεί το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αν και για τις τρίθυρες εκδόσεις του «μικρού» KIA θα πρέπει να περιμένει κανείς με τις αρχές του 2012.
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
