Λίγο πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα των «πολιτικών» εκδόσεων της νέας Μercedes-Benz CLS, το τετράθυρο coupe της γερμανικής φίρμας και το πρώτο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας επιστρέφει στην επικαιρότητα.

Εξοπλισμένη με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 5,4 λίτρων, η CLS του 2011 αποκτά, με την καθοριστική συμβολή της AMG, την ισχυρότερη μέχρι σήμερα εκδοχή της.

Υπό κανονικές συνθήκες ο bi-turbo V8 της νέας CLS 63 AMG αποδίδει 525 ίππους και 700 Nm ροπής, σε περίπτωση, ωστόσο, που επιλέξει κανείς το AMG Performance Package, η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης αυξάνεται από τo 1,0 στα 1,1 bar και η απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ στους 557 ίππους και τα 800 Nm.

Παρά τη θηριώδη ισχύ του κινητήρα, η νέα CLS 63 AMG έχει περιορίσει κατά 33% τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή δεν ξεπερνά τα 9,9 λίτρα/100 χλμ.

Στην προσπάθεια εξοικονόμησης ενέργειας ο πρωταγωνιστικός ρόλος ανήκει στο επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift και το σύστημα start&stop, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Τα εξεζητημένα χαρακτηριστικά της CLS 63 AMG συμπληρώνουν τα δισκόφρενα κεραμικής σύνθεσης, η ενεργή ανάρτηση (AMG Ride Control), και οι προβολείς τεχνολογίας LED (βασικός εξοπλισμός).

Μετά και την παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου στο Los Angeles, η CLS 63 AMG αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2011.

auto.in.gr