Οι RBR και Lotus με κινητήρες Renault το 2011
Η ομάδα του Μίλτον Κινς επιβεβαίωσε ότι θα χρησιμοποιεί για δύο χρόνια ακόμα τους γαλλικούς V8, ενώ η Lotus είναι έτοιμη να κάνει το μεγάλο βήμα το 2011 με τους κινητήρες της Renault και με κιβώτια ταχυτήτων που θα προμηθεύεται από την RBR.
Η Red Bull Racing ανακοίνωσε επίσημα στο Interlagos ότι θα χρησιμοποιεί τους κινητήρες Renault V8 για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμη, ενώ παράλληλα η Lotus Racing επιβεβαίωσε έπειτα από μήνες φημολογίας ότι κι εκείνη θα προμηθεύεται κινητήρες της Renault και κιβώτια ταχυτήτων της RBR, από το 2011.
Το νέο, διετές συμβόλαιο της RBR με τη Renault δεν αφορά μόνο στην προμήθεια κινητήρων, αλλά θα εμφαθύνει και σε θέματα marketing. Αρχής γενομένης από το GP Βραζιλίας (7/11), το σήμα της Renault θα είναι πιο εμφανές στα μονοθέσια της ομάδας και στα κράνη των οδηγών.
Παρότι υπήρξαν ενίοτε ορισμένα προβλήματα αξιοπιστίας, ο κινητήρας της Renault -λόγω των συμπαγών του διαστάσεων- είναι ιδιαίτερα ταιριαστός στη φιλοσοφία σχεδιασμού και χωροταξίας του μονοθεσίου που έχει ο επικεφαλής αεροδυναμιστής και τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Adrian Newey.
Lotus: Το επόμενο βήμα
Στο μεταξύ, η συμφωνία της Lotus με τη Renault (κινητήρες) και με την RBR (κιβώτια ταχυτήτων και υδραυλικά συστήματα) αποτελεί ένα ιδιαίτερα μεγάλο βήμα της ομάδας της Μαλαισίας να ξεφύγει από την ουρά της εκκίνησης και να αρχίσει να ανταγωνίζεται τις ομάδες μέσης απόδοσης από το 2011, να αρχίσει να ανεβαίνει θέσεις στην εκκίνηση.
Εξάλλου, στο τμήμα αεροδυναμικής διαθέτει έναν εκ των κορυφαίων σχεδιαστών και διοικητών της Formula 1, τον Mike Gascoyne, ο οποίος οργάνωσε το αντίστοιχο τμήμα της πρώην πρωταθλήτριας Renault F1, αλλά και της Toyota F1.
«Η σημερινή ανακοίνωση είναι η τελευταία επιβεβαίωση της επιθυμίας αυτής της ομάδας να φτάσει μακριά στη Formula 1», είπε ο M. Gascoyne. «Έχοντας εργαστεί στη Renault στο παρελθόν, ξέρω ακριβώς τι θα φέρει στην ομάδα και είμαι ενθουσιασμένος με το ρόλο που θα διαδραματίσει στο νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας.
Ο κινητήρας καθαυτός δίνει στους σχεδιαστές, μηχανολόγους και οδηγούς μας μια εξαιρετική πλατφόρμα για να εργαστούν – έχει καλή ελαστικότητα, αξιοπιστία, και συνοδεύεται από μια ομάδα μηχανικών υποστήριξης που έχουν πλούσια εμπειρία και γνώση», κατέληξε.
auto.in.gr
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά το τέλος της 14ης αγωνιστικής
- Άνετο βράδυ για την Μπασκόνια (88-78), ο Βιλντόζα έδωσε τη νίκη στην Βίρτους (79-78)
- Πέθανε ο Φρανκ Ο. Γκέρι – Ο αρχιτέκτονας που έκανε το μέταλλο να χορεύει, «ανέστησε» το Μπιλμπάο και έδωσε μορφή στο χάος της ζωής
- Ερυθρός Αστέρας – Μπαρτσελόνα 79-89: Με οδηγό τον Κλάιμπερν η νίκη των μπλαουγκράνα

