Η Lexus δίνει μια πρώτη γεύση για την παρουσία της στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, δημοσιοποιώντας τις πρώτες πληροφορίες για την ανανεωμένη γκάμα IS, που όπως επισημαίνει η ιαπωνική φίρμα, υφίσταται τις σημαντικότερες αλλαγές μετά το 2005.

Η έμφαση στην ανανέωση δόθηκε στην γκάμα κινητήρων που εξοπλίζουν το ιαπωνικό μοντέλο δεδομένων και των νέων προδιαγραφών Euro 5 που θα ισχύσουν από του χρόνου και αναγκάζουν όλους τους κατασκευαστές να τονίσουν τα οικολογικά χαρακτηριστικά των μοντέλων τους.

Έτσι, ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2,5 λίτρων που πλέον θα συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο, γίνεται οικονομικότερος και μειώνει τα μεγέθη CO2 που απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα στα 194γρ./χλμ., χωρίς να επηρεάζεται όμως η απόδοσή του.

Η σημαντικότερη αλλαγή συντελείται στην γκάμα των πετρελαιοκινητήρων όπου το μηχανικό σύνολο των 2,2 λίτρων μειώνει την ισχύ του στους 150 ίππους -από 177- και την ροπή του στα 340 Nm -από 400Nm- προς όφελος του περιβάλλοντος καθώς στην τροποποιημένη αυτή εκδοχή του εκπέμπει 134γρ.CO2/χλμ. αντί 148γρ./χλμ. ενώ το ίδιο ισχύει και για την κατανάλωση καυσίμου που περιορίζεται στα 4,25 λίτρα/ 100 χλμ. από 4,67 λίτρα καυσίμου.

Βέβαια, αυτό συνεπάγεται ότι ο χρόνος επιτάχυνσης από στάσης των εκδόσεων του IS που εξοπλίζονται με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αυξάνεται από 8,9 στα 10,2 δευτερόλεπτα.

Πέραν των αλλαγών κάτω από το καπό, η οικογένεια των Lexus IS έχει ανανεωθεί -ελαφρώς- και εξωτερικά, διαθέτοντας αισθητικά διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, γρίλια και φωτιστικά σώματα ενώ περισσότερες είναι οι επιλογές τόσο για τα χρώματα όσο και για τη σχεδίαση στις ζάντες.

Παράλληλα, αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης του ιαπωνικού μοντέλου με τις ακριβότερες εκδόσεις να εντάσσουν στο standard εξοπλισμό τους προσθήκες όπως φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, αισθητήρες βροχής, θερμαινόμενα καθίσματα και ηλεκτροχρωματικούς καθρέπτες.

auto.in.gr