Και οι virtual worlds χρειάζονται προστασία
Γενιές ολόκληρες νεαρών παιδιών μεγάλωσαν με το παιγνίδι κλασσικών computer games όπως το Doom, to Warcraft ή ακόμη και το Spacewar! που κατασκευάστηκε από το MIT το 1962.
Γενιές ολόκληρες νεαρών παιδιών μεγάλωσαν με το παιγνίδι κλασσικών computer games όπως το Doom, to Warcraft ή ακόμη και το Spacewar! που κατασκευάστηκε από το MIT το 1962.
Με τις αλλαγές στα λειτουργικά συστήματα και τις πλατφόρμες όμως αυτή η κληρονομιά της νιότης μας κινδυνεύει να εξαφανιστεί για πάντα.
Ευτυχώς ομάδες εθελοντών φροντίζουν για τη διάσωση αυτών των παιγνιδιών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παιδικής ηλικίας των σημερινών ενηλίκων. Σίγουρα η δουλειά τους θα αποδειχθεί χρησιμότατη στους ιστορικούς, κοινωνιολόγους και ψυχολόγους του μέλλοντος.
http://arstechnica.com/gaming/news/2010/06/the-art-of-archiving-virtual-worlds.ars
Γιώργος Επιτήδειος
- Λέρος: Ισχυρή χαλαζόπτωση στο νησί – Το «έστρωσε» ανήμερα των Χριστουγέννων
- Μυστήριο περιστατικό στο Λιχτενστάιν: Τέσσερα μέλη της ίδιας οικογένειας βρέθηκαν νεκρά – Ερευνώνται τα αίτια
- Πρωτιά της Κρήτης στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2025
- Άι Βασίλης από τα Temu – Γιατί ο «ανένδοτος» της ΕΕ κατά των εισαγωγών από κινέζικες πλατφόρμες μπάζει νερά
- Μαξίμου: Τα παίζει όλα για όλα στον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των αγροτών, πασχίζει να επαναφέρει «Μητσοτάκης ή χάος» και «θετική ατζέντα»
- «Η Κρουζ Αζούλ θέλει 10 εκατ. ευρώ για τον Γιακουμάκη»


