Και οι virtual worlds χρειάζονται προστασία
Γενιές ολόκληρες νεαρών παιδιών μεγάλωσαν με το παιγνίδι κλασσικών computer games όπως το Doom, to Warcraft ή ακόμη και το Spacewar! που κατασκευάστηκε από το MIT το 1962.
Γενιές ολόκληρες νεαρών παιδιών μεγάλωσαν με το παιγνίδι κλασσικών computer games όπως το Doom, to Warcraft ή ακόμη και το Spacewar! που κατασκευάστηκε από το MIT το 1962.
Με τις αλλαγές στα λειτουργικά συστήματα και τις πλατφόρμες όμως αυτή η κληρονομιά της νιότης μας κινδυνεύει να εξαφανιστεί για πάντα.
Ευτυχώς ομάδες εθελοντών φροντίζουν για τη διάσωση αυτών των παιγνιδιών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παιδικής ηλικίας των σημερινών ενηλίκων. Σίγουρα η δουλειά τους θα αποδειχθεί χρησιμότατη στους ιστορικούς, κοινωνιολόγους και ψυχολόγους του μέλλοντος.
http://arstechnica.com/gaming/news/2010/06/the-art-of-archiving-virtual-worlds.ars
Γιώργος Επιτήδειος
- Δίκη Βαλυράκη: Μάρτυρας κατέθεσε στη δίκη ότι είδε να χτυπούν με κοντάρι τον πρώην υπουργό
- Brussels Signals ‘No More Studies Needed’ for Greece–Cyprus Power Link
- 35 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Γιορτή Γνώσης & Δημιουργίας
- Η ΚΝΕ για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου
- Μπράιτον: Εκτός για μήνες ο Τζίμας
- Οκτώ σκάφη προσδέθηκαν για πρώτη φορά ταυτόχρονα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
