F1 2011: Οι τελευταίες μεταγραφικές κινήσεις
Η Renault F1 διεκδικεί τους Kimi Raikkonen και Sebastien Buemi, καθώς στη Mercedes GP εντείνεται η φημολογία σχετικά με την παραμονή ή μη του Michael Schumacher. Υπογράφουν εκ νέου ο Rubens Barrichello στη Williams και οι Jarno Trulli και Heikki Kovalainen στη Lotus.
Με τις τρεις κορυφαίες ομάδες της Formula 1 να έχουν ανακοινώσει επίσημα ότι θα διατηρήσουν αναλλοίωτα τα δίδυμα οδηγών τους στο πρωτάθλημα του 2011, μια θέση στη Renault και πιθανώς μια θέση στη Mercedes GP φαντάζουν οι πιο ενδιαφέρουσες στο μεταγραφικό «παζάρι» του καλοκαιριού.
Η McLaren θα διατηρήσει τους Lewis Hamilton και Jenson Button, η Ferrari τους Fernando Alonso και Felipe Massa και η RBR τους Sebastian Vettel και Mark Webber – σε περίπτωση, βέβαια, που η σχέση του Αυστραλού με την ομάδα του Μίλτον Κινς δεν οδηγηθεί σε βαθύτερη ρήξη.
Ωστόσο, για τον Michael Schumacher και τη Mercedes GP τα πράγματα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Ο Γερμανός έχει υπογράψει συμβόλαιο 1+2 ετών, το οποίο μπορεί να ανανεωθεί αν επιτευχθούν συγκεκριμένοι όροι απόδοσης. Είναι άγνωστο αν αυτοί οι όροι έχουν επιτευχθεί.
Τόσο ο εμπορικός διευθυντής της F1 Bernie Ecclestone, όσο και ο πρώτην πρωταθλητής Jackie Stewart, εκτιμούν ότι ο 41χρονος δεν θα βρίσκεται στη F1 το 2011. Ο πρώτος ρίχνει την ευθύνη στην ελλιπή φετινή ταχύτητα του μονοθεσίου, ο δεύτερος στην ελλιπή απόδοση του Γερμανού οδηγού.
«Δεν μπορεί να μείνει καν κοντά στον ομόλογό του. Ο Rosberg είναι ταχύτερος και δεν έχει κερδίσει Grand Prix», είπε ο τρις πρωταθλητής Jackie Stewart. «Θα προτιμούσα να μην έβλεπα τον Michael να επιστρέφει. Γιατί το έκανε; Είχε πετύχει τα πάντα κια μπορούσε μόνο να χάσει.
Κατά την άποψή μου, αποχώρησε πολύ νωρίς – θα έπρεπε να είχε μείνει για δύο χρόνια ακόμα με τη Ferrari και δεν έχω ιδέα γιατί δεν το έκανε. Τώρα βρίσκεται σε μια δύσκολη κατάσταση και πρέπει να ζήσει με την κριτική. Πιστεύω ότι θα σταματήσει στο τέλος αυτής της χρονιάς».
Σε περίπτωση αποχώρησης του Michael Schumacher, φημολογείται ότι η Mercedes-Benz έχει έρθει σε επαφή με τον Kimi Raikkonen, για την επιστροφή του Φινλανδού από τα ράλι στη F1. Επίσης, υποψήφιος θεωρείται και ο Γερμανός Adrian Sutil, της Force India.
Ο Kimi Raikkonen έχει δεχθεί την προσέγγιση και της Renault F1, που φιλοδοξεί να προσλάβει ίσως το καλύτερο δίδυμο οδηγών της F1 με τον Φινλανδό και τον Robert Kubica, ο οποίος έχει ήδη υπογράψει μέχρι το τέλος του 2012. Ωστόσο, σε περίπτωση που ο Kimi μείνει στα ράλι, υπάρχει ένας άλλος οδηγός που ενδιαφέρει τη Renault.
Πρόκειται να για τον Sebastien Buemi της Toro Rosso. Ο διευθυντής της Renault F1, Eric Boullier, το παραδέχθηκε: «Ο Sebastien είναι στη λίστα των εν δυνάμει οδηγών μας για το 2011. Έχει ξεχωριστή θέση, διότι τον γνωρίζω καλά και τον συμπαθώ σε προσωπικό επίπεδο», είπε ο Γάλλος.
Ο Sebastien Buemi έχει προκύψει από την ακαδημία οδηγών της Red Bull Racing και η αυστριακή ομάδα δεν έχει αρνηθεί το ενδεχόμενο να τον τοποθετήσει στη θέση του Mark Webber το 2012. Αυτή η προοπτική ίσως πείσει τον Ελβετό να παραμείνει στην Toro Rosso το 2011.
Η Williams έχει συμβόλαιο με τον Nico Hulkenberg και όλα δείχνουν ότι θα κρατήσει και τον Rubens Barrichello το 2011. Ίσως, μάλιστα, το νέο συμβόλαιό της με τον Βραζιλιάνο να υπογραφεί πριν αρχίσουν οι θερινές διακοπές του σπορ, στις αρχές Αυγούστου 2010.
Ο εμπειρότερος οδηγός της ιστορίας της F1, τόνισε: «Το ελπίζω [να μείνω]. Αυτό θα είναι το φυσιολογικό. Δεν έχω υπογράψει ακόμα, αλλά δεν μιλάω με κανέναν. Νομίζω ότι η Williams θα έκανε λάθος αν σκεφτόταν κάτι άλλο για το 2011 και θα ήταν κρίμα να μην οδηγώ.
Από άποψη ταχύτητας, αποδίδω καλύτερα από ποτέ και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι θετικό που αλλάζει πολλά στην ομάδα. Με ρωτούν γιατί διατηρώ τόσο θετική σκέψη αφού δεν κερδίζω. Είναι γιατί πιστεύω ότι η ομάδα θα δημιουργήσει κάτι που θα μας φέρει κοντά στο βάθρο και, ίσως, του χρόνου, κοντά στη νίκη. Δεν χρειάζονται πολλές αλλαγές – λίγες στον κινητήρα και λίγες στην αεροδυναμική».
Τέλος, ο τεχνικός διευθυντής της Lotus F1, Mike Gascoyne, είπε ότι η ομάδα φιλοδοξεί να κρατήσει τους Heikki Kovalainen και Jarno Trulli για μία ακόμη χρονιά, το 2011. «Σκοπός μας είναι να κρατήσουμε τους οδηγούς που έχουμε, νομίζω ότι κάνουν σπουδαία δουλειά.
Ο Jarno έχει αποδείξει ότι μπορεί ακόμα να είναι αρκετά ταχύς, όταν έχει ένα απροβλημάτιστο τριήμερο. Ο Heikki βελτιώνεται διαρκώς, έχει ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του και πιέζει πολύ τον Jarno», είπε ο Βρετανός.
auto.in.gr
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

