H Michelin στην pole αν δεν πεισθεί να μείνει η Bridgestone
Οι ομάδες της F1 προσπαθούν να πείσουν την ιαπωνική εταιρεία να μην αποχωρήσει από το σπορ στο τέλος του 2010 και δείχνουν να προτιμούν τη γαλλική σε περίπτωση που αποτύχουν.
Οι ομάδες της Formula 1 εντείνουν τις προσπάθειές τους να πείσουν τη Bridgestone να μην αποχωρήσει από το σπορ στο τέλος του 2010, εκφράζοντας επιφυλάξεις για οποιαδήποτε νέα εταιρεία προμήθειας ελαστικών και απορρίποντας ομόφωνα ένα νέο πόλεμο δύο ή περισσότερων προμηθευτών, που θα εκτίνασσε το κόστος.
Η Bridgestone έχει ανακοινώσει από το τέλος του 2009 την απόφασή της να αποχωρήσει από τη F1 στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής χρονιάς. Στη Βαρκελώνη, όμως, διοικητικά στελέχη της συναντήθηκαν με εκπροσώπους των ομάδων και φημολογείται ότι δεν αποκλείεται η ιαπωνική εταιρεία να επανεξετάσει τη στάση της.
Νωρίτερα, ο Σύνδεσμος των ομάδων της F1 (FOTA) είχε στείλει επιστολή προς το διοικητικό συμβούλιο της Bridgestone Ευρώπης, ζητώντας την παραμονή της εταιρείας στο σπορ. Η πρόταση μας τιμά είπε μόνο ο Hiroshi Yasukawa, επικεφαλής δραστηριοτήτων της Bridgestone στη F1.
Σε περίπτωση ναυαγίου με τη νυν προμηθεύτρια ελαστικών, εξετάζονται τρεις εταιρείες που έχουν καταθέσει επίσημη πρόταση, οι Michelin, Pirelli και Cooper Avon – αν και στη Βαρκελώνη ακούστηκε ότι κάτι τέτοιο έχει κάνει και η εταιρεία Kumho της Νότιας Κορέας.
Οι ομάδες της F1 δείχνουν να κλίνουν προς τη Michelin, διότι έχει καταθέσει πιο συμφέρουσα πρόταση. Η σχετικά πρόσφατη εμπειρία της γαλλικής εταιρείας από την εμπλοκή της στο σπορ, μέχρι το 2006, δεν έχει μεγάλη σημασία διότι τα ελαστικά δεν έχουν καμία σχέση με τότε: Σήμερα είναι slicks (φαλακρά), χωρίς αυλακώσεις.
Σχετικά με τις άλλες προτάσεις, ο πρόεδρος του FOTA, Martin Whitmarsh, λέει: Η F1 είναι εξαιρετικά εξειδικευμένο τεχνολογικό περιβάλλον και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τους νεοεισερχόμενους, να μην παίρνουμε μεγάλο ρίσκο. Θα είναι καλό να πείσουμε τους έμπειρους συμμετέχοντες να βρίσκονται στη F1.
Διαχρονικά, οι εταιρείες ελαστικών της F1 έχουν εκφράσει πολλές φορές την άποψη ότι για εκείνες είναι ανούσιο, σχετικά με την εμπορική προώθηση των προϊόντων τους, να μην υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους στο σπορ – διότι έτσι κανείς δεν ασχολείται με τα ελαστικά και δεν προβάλλονται.
Αλλά ο M. Whitmarsh ξεκαθαρίζει: Μας αρέσει ο ανταγωνισμός σε κάθε επίπεδο, αλλά πρέπει να σκεφτούμε: Ελέγχουμε το κόστος; Την τελευταία φορά που είχαμε ανταγωνισμό ελαστικών, ήταν εξαιρετικά δαπανηρός. Αναφέρεται στις λυσσαλέες δοκιμές εξέλιξης ελαστικών που έκανε κάθε ομάδα μέχρι το 2006.
Πρέπει να έχουμε 10 ή 12 ομάδες στην εκκίνηση και πολλές από αυτές δεν είναι έτοιμες για τέτοιου είδους ανταγωνισμό αυτή τη στιγμή, κατέληξε ο Βρετανός.
auto.in.gr
- Ακίνητα: Έρχεται το price map για να βάλει τάξη στην αγορά
- Ταξίδια: Οι 4+1 τάσεις που θα διαμορφώσουν το τοπίο του 2026
- Ερντογάν: Συναντήθηκε με τον ντε φάκτο ηγέτη του Σουδάν – Τι του υποσχέθηκε
- Λούβρο: Υπό πίεση μετά από μια καταστροφική χρονιά
- Ράσφορντ: «Όταν μεγάλωσα συνειδητοποίησα τι είχε περάσει η μητέρα μου»
- IRIS: Διπλασιάζεται το όριο μεταφοράς χρημάτων μεταξύ ιδιωτών
