Ράλι Τουρκίας 2010: Μέτρα για τα παιχνίδια τακτικής
Οι αγωνοδίκες του ράλι της Πόλης απειλούν με ποινές όποιον οδηγό καθορίσει σκόπιμα της σειρά εκκίνησης στις Ειδικές με αιτιολογία τη δυσφήμιση του WRC - Στο shakedown αποδείχθηκε η σημασία της σειράς εκκίνησης.
Εκμεταλλευόμενοι ένα άρθρο του αγωνιστικού κώδικα σχετικά με τη δυσφήμιση του WRC, οι οργανωτές του Ράλι Τουρκίας που ξεκινά αύριο (16/04) απειλούν με ποινή όποιον αγωνιζόμενο κάνει οποιαδήποτε εσκεμμένη κίνηση για να καθορίσει τη σειρά εκκίνησης στις Ειδικές Διαδρομές.
Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να αποτρέψουν μια παρωδία ανάλογη του Ράλι Ιορδανίας, στην οποία τόσο ο Sebastien Ogier και ο Mikko Hirvonen μπήκαν εσκεμμένα νωρίτερα στις Ειδικές της τελευταίας ημέρας, δεχόμενοι ποινή προπορείας, για να καθαρίζουν το δρόμο για τους Sebastien Loeb και Jari Matti Latvala αντίστοιχα.
Οι αγωνοδίκες του ράλι της Κωνσταντινούπολης δεν εξέδωσαν νέο κανονισμό, απλώς επικέντρωσαν την προσοχή των αγωνιζόμενων στο άρθρο 151c που σχετίζεται με κάθε ενέργεια αντίθετη με το συμφέρον του ανταγωνισμού ή με το συμφέρον του motorsport γενικότερα.
Η ανακοίνωση των αγωνοδικών, μεταξύ άλλων, αναφέρει: Παρακαλώ να είστε ενήμεροι ότι οι αγωνοδίκες κατά την κρίση τους θα ερευνούν κάθε δραστηριότητα στη διάρκεια του αγώνα που εκτιμούν ότι εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία. Οι αγωνοδίκες έχουν την ανώτατη και αποκλειστική εξουσία να αποφασίσουν τι είδους ποινή θα επιβάλλουν.
Στην ανακοίνωση δεν διευκρινίζεται αν θα επιβληθεί ποινή και σε όποιν αγωνιζόμενο καθυστερήσει εσκεμμένα στην τελευταία Ειδική ενός σκέλους, ώστε να πέσει πιο πίσω στην κατάταξη και συνεπώς να εκκινεί πιο αργά και σε καθαρότερο δρόμο την επόμενη μέρα.
Το Ράλι Τουρκίας, 4ος φετινός αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, φέτος μετακόμισε στην Κωνσταντινούπολη. Θα έχει πολύ μεγάλη σημασία η σειρά εκκίνησης, επειδή οι Ειδικές είναι καινούριες και απάτητες. Αυτό δεν βοηθάει να αποτραπούν τα παιχνίδια τακτικής.
Η σημασία της σειράς εκκίνησης φάνηκε ξεκάθαρα στο shakedown, όπου οι τρεις πρώτοι, οι Sebastien Loeb (Citroen), Dano Sordo (Citroen) και Mikko Hirvonen (Ford) πέτυχαν τον τον ταχύτερο χρόνο τους στο τελευταίο από τα τέσσερα περάσματά τους, όταν ο δρόμος είχε καθαρίσει καλά από το ολισθηρό φιλμ χώματος στην επιφάνεια.
ΡΑΛΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ 2010 – SHAKEDOWN
1. Loeb (Citroen) 2:30.8
2. Sordo (Citroen) 2:31.1
3. Hirvonen (Ford) 2:31.7
4. H. Solberg (Stobart Ford) 2:32.2
5. P. Solberg (Solberg Citroen) 2:32.5
-. Ogier (Citroen Junior) 2:32.5
7. Raikkonen (Citroen Junior) 2:33.1
-. Latvala (Ford) 2:33.1
9. Villagra (Munchis Ford) 2:33.7
10. Wilson (Stobart Ford) 2:35.2
11. Block (Monster Ford) 2:38.5
auto.in.gr
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών
- Ονδούρα: Η κυβέρνηση Τραμπ «συνεχάρη» τον εκλεκτό της νέο πρόεδρο της χώρας