Μια ακόμα διαρροή από το ευρωπαϊκό γραφείο ευρεσιτεχνιών έφερε στο φως της δημοσιότητας την τελική μορφή του νέου ΜΙΝΙ που έκανε πρεμιέρα ως πρωτότυπο στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης και θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις, coupe και roadster.



Οι ασπρόμαυρες εικόνες που μετά την διαρροή τους αναγνωρίστηκαν ως αυθεντικές από τους ιθύνοντες της ΜΙΝΙ αποκαλύπτουν ότι το νέο μοντέλο που θα εμπλουτίσει την γκάμα του δημοφιλούς μικρού, απέχει ελάχιστα σχεδιαστικά από το concept.



Η coupe εκδοχή του διατηρεί το ασύμμετρο σχήμα της οροφής και τις δύο λευκές ρίγες ενώ σύμφωνα με φήμες θα φέρει τα διακριτικά της συνδεδεμένης με την αγωνιστική ιστορία της MINI, Broadspeed καθώς η BMW βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις προς αυτήν την κατεύθυνση.



Στις διαφορές από το πρωτότυπο μοντέλο στις εκδόσεις παραγωγής, συγκαταλέγεται και η κυψελωτή γρίλια, αντίστοιχη του μοτίβου του Cooper S που έχει αντικαταστήσει τις τρεις ράβδους του concept τόσο στην coupe όσο και στην roadster εκδοχή του.



Στην περίπτωση της roadster έκδοσης έχει υιοθετηθεί μια υφασμάτινη οροφή αντί της μεταλλικής που θα συνεπαγόταν και περισσότερες απώλειες από την ήδη περιορισμένη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ του ΜΙΝΙ.



Και οι δύο εκδοχές του νέου μοντέλου της MINI που αναμένονται στις αρχές του 2011 θα υπάρξουν φυσικά και σε εκδόσεις Cooper S αλλά και John Cooper Works.



Στην πρώτη περίπτωση θα εξοπλίζονται με μια ελαφρώς αναβαθμισμένη εκδοχή του μηχανικού συνόλου 1,6 λίτρων, ισχύος 184 ίππων που εφοδιάζει και τις εκδόσεις S του hatchback μοντέλου ενώ, κατ΄αντιστοιχία, οι εκδόσεις John Cooper Works θα επωφεληθούν από το ίδιας χωρητικότητας turbo μοτέρ των 211 ίππων.












Auto Express