FIA: Παράνομα τα συστήματα ρύθμισης του ύψους
Η Ομοσπονδία ξεκαθαρίζει ότι κάθε τύπος ενεργητικής ανάρτησης (η οποία απαγορεύθηκε το 1993) παραβαίνει τους κανονισμούς, καθώς το θέμα αναμένεται να κλιμακωθεί στο GP Κίνας.
Με αφορμή τη φημολογία ότι η Red Bull Racing έχει επινοήσει μιας μορφής ενεργητική ανάρτηση για να αλλάζει το ύψος του μονοθεσίου από το έδαφος μεταξύ δοκιμών κατάταξης και αγώνα, η FIA διαμήνυσε στις ομάδες της Formula 1 ότι οποιοδήποτε τέτοιο σύστημα είναι παράνομο.
Μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης απαγορεύεται κάθε είδους επέμβαση στη ρύθμιση του μονοθεσίου, μέχρι τον αγώνα. Συνεπώς, στις δοκιμές κατάταξης οι ομάδες πρέπει να έχουν αυξημένο ύψος, ώστε το μονοθέσιο να μην ακουμπά στην άσφαλτο με βαρύ φορτίο καυσίμου στην εκκίνηση.
Η RBR έχει διαψεύσει επανειλημμένα ότι μετατρέπει με οποιονδήποτε τρόπο το ύψος της RB6 από το έδαφος και μάλιστα δηλώνει έτοιμη να υποβάλλει ένσταση σε όποια ομάδα εκμεταλλευτεί τη φημολογία για να επιχειρήσει κάτι ανάλογο – όπως έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα κάνει η McLaren.
Η FIA εξετάζει το ενδεχόμενο να επιτρέπεται η αλλαγή του ύψους μεταξύ δοκιμών κατάταξης και αγώνα, αλλά μέχρι να αποφασίσει ξεκαθαρίζει στις ομάδες ότι οποιοδήποτε σύστημα τροποποίησης του ύψους εν κινήσει παραβαίνει τα άρθρα 34.5 και 3.15 του αγωνιστικού κώδικα.
Τα δύο άρθρα αφορούν στην αεροδυναμική και την απαγόρευση επέμβασης στο μονοθέσιο όταν αυτό βρίσκεται σε καθεστώς Parc Ferme – όταν, δηλαδή, είναι αποκλεισμένα από κάθε είδους επέμβαση από τους μηχανικούς, μεταξύ δοκιμών κατάταξης και αγώνα.
auto.in.gr
- Νέο ιστορικό υψηλό για S&P 500 και Dow Jones στη Wall Street
- Ο επενδυτής της Σίλικον Βάλεϊ που… γοήτευσε τον Τραμπ
- Νέα Οδός και Κεντρική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων
- Η AI στην υπηρεσία της προπαγάνδας: Νετανιάχου και Τραμπ συγκυβερνήτες σε Β-2 που πετάει πάνω από το Ιράν
- Πουλάνε τα δώρα των Χριστουγέννων για να ξεπληρώσουν τα δάνεια
- Τεντ Σαράντος: Απόλυτος ηγεμόνας της ψυχαγωγίας για το Variety – Πρώτος ανάμεσα σε 120


