Ο Sebastien Loeb (Citroen) μετέτρεψε την υστέρηση μισού λεπτού της πρώτης μέρας σε προβάδισμα σχεδόν μισού λεπτού στο τέλος της δεύτερης μέρας του Ράλι Ιορδανίας, 3ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.


Το δεύτερο σκέλος του αγώνα της Μέσης Ανατολής ξεκίνησε με την πρώτη εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen έπειτα από τρία χρόνια! Ο Φινλανδός, έπειτα από οδηγικό του λάθος, προσέκρουσε σε ανάχωμα του δρόμου στο τρίτο χιλιόμετρο της πρώτης Ειδικής Διαδρομής της ημέρας.


Το Focus WRC αναπήδησε και προσγειώθηκε με τον εμπρός αριστερό τροχό, με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση και ο Φινλανδός να εγκαταλείψει στο σημείο. Ο Mikko μου είπε ότι θα απογοητευτώ περισσότερο όταν δω την on-board κάμερα δήλωσε ο διευθυντής της Ford M-Sport, Malcolm Wilson.


Ο Φινλανδός, που δέχθηκε ένα σοβαρό πλήγμα για τη διεκδίκηση του τίτλου, θα επιστρέφει στο δεύτερο σκέλος εκμεταλλευόμενος τον κανονισμό SupeRally, αλλά δεν έχει ελπίδες να βαθμολογηθεί.


Για τον Jari Matti Latvala ήταν αναμενόμενο να χάσει το προβάδισμα σήμερα, δεδομένου ότι εκκινούσε πρώτος στις έξι Ειδικές της ημέρας. Μετά τις τέσσερις από αυτές, ο Φινλανδός μοιραζόταν την κορυφή με τον S. Loeb, αλλά ο Γάλλος στις δύο τελευταίες Ειδικές πήρε 5 και 22 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.


Έτσι, ο πρωταθλητής έχει προβάδισμα 24,6 από τον Sebastien Ogier (Citroen Junior), που κράτησε τη δεύτερη θέση και 27,7 από τον J.M. Latvala. Παραδόξως, ο Seb κέρδισε την τελευταία Ειδική, δηλαδή δεν επέλεξε να χάσει εσκεμμένα χρόνο για να πέσει πίσω στην κατάταξη και να μην εκκινεί πρώτος στις Ειδικές της 3ης και τελευταίας μέρας του αγώνα (Μ. Σάββατο 3/04).


Δεδομένου ότι η μέρα περιλαμβάνει οκτώ Ειδικές, το έργο του δεν θα είναι καθόλου εύκολο και η νίκη του ουδόλως προδιαγεγραμμένη, μιας και ο Jari Matti Latvala δείχνει να τα έχει καταφέρει εξαιρετικά τόσο με τη ρύθμιση του Focus WRC όσο και με την οδήγησή του σε αυτό τον αγώνα – με εξαίρεση ορισμένα προβλήματα υπερθέρμανσης των ελαστικών.


Ο Petter Solberg (Solberg Citroen) απομακρύνθηκε από τη μάχη της νίκης εξαιτίας δύο κακών περασμάτων από την Ειδική Jordan River των 41 χιλιομέτρων, ενώ την επαφή με την κορυφή έχασε και ο Dani Sordo (Citroen).


Όσο για τον Kimi Raikkonen (Citroen Junior) συμπλήρωσε και τη δεύτερη μέρα, συνέχισε να συγκεντρώνει εμπειρία στο δυσκολότερο ράλι που έχει αγωνιστεί μέχρι στιγμής και, εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις, μπήκε στην οκτάδα.


ΡΑΛΙ ΙΟΡΔΑΝΙΑΣ 2010


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά τη 2η μέρα)


1. Loeb-Elena (Citroen) 2:41:06.7


2. Ogier-Ingrassia (Citroen Junior) +24.6


3. Latvala-Anttila (Ford) +27.7


4. P.Solberg-Mills (Solberg Citroen) +43.2


5. Sordo-Marti (Citroen) +48.8


6. Wilson-Martin (Ford) +5:05.7


7. Villagra-Perez Companc (Ford) +6:51.0


8. Raikkonen-Lindstrom (Citroen Junior) +8:09.0


9. H.Solberg-Minor (Ford) +10:04.0


10. Pons-Haro (Ford Fiesta S2000) +10:17.7


auto.in.gr