2

Η Ferrari και η Red Bull Racing ζητούν από τη FIA να διευκρινίσει αν το σχέδιο της πίσω πτέρυγας της νέας McLaren MP4/25 είναι νόμιμο. Η πρωτοβουλία των δύο ομάδων προς το παρόν είναι διερευνητική, καθώς εκπρόσωποι της Scuderia αναφέρουν ότι δεν σκοπεύουν να υποβάλλουν ένσταση.


Η πτέρυγα έχει ένα συγκεκριμένο άνοιγμα που επιτρέπει στο μονοθέσιο να έχει ανώτερη τελική ταχύτητα στην ευθεία είπε ο διευθυντής της RBR, Christian Horner. Νομίζω ότι το θέμα θα λυθεί πριν τον πρώτο αγώνα. Ζητήσαμε διευκρινίσεις από τη FIA, αν και νομίζω ότι η Ferrari αντιμετωπίζει το θέμα με περισσότερη θέρμη.


Οι δύο ομάδες εκτιμούν ότι με την πίεση του αέρα στην ευθεία η πίσω πτέρυγα της McLaren υποχωρεί, με αποτέλεσμα να μην έχει την ίδια αεροδυναμική αντίσταση κι έτσι να επιτρέπει την ανάπτυξη μεγαλύτερης ταχύτητας. Στο τέλος θα αναρωτηθούμε αν είναι μια έξυπνη ιδέα ή κάτι παράνομο, κατέληξε ο C. Horner.


Η McLaren εκτιμά ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για τη νομιμότητα της πίσω πτέρυγας του μονοθεσίου της. Μετά τα λόγια του διευθυντής της RBR, εκπρόσωπος της ομάδας του Ουόκινγκ απάντησε: Είμαστε βέβαιοι ότι το μονοθέσιό μας είναι απολύτως νόμιμο.


Δεν έχουμε πληροφορηθεί για καμία ένσταση. Για την ακρίβεια, μιλήσαμε με τη Ferrari σήμερα το πρωί και ούτε εκείνοι γνωρίζουν κάτι για οποιαδήποτε ένταση!


Η FIA θα επιχειρήσει να δώσει διευκρινίσεις για το θέμα μέσα στην επόμενη εβδομάδα, ώστε να μην προκύψει κανένα πρόβλημα στις ελεύθερες δοκιμές του πρώτου φετινού Grand Prix, στις 14/03 στο Μπαχρέιν. Στις δοκιμές του χειμώνα κάθε ομάδα μπορεί να δοκιμάζει οτιδήποτε, έννομο ή μη.


auto.in.gr