2

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επέκτεινε και στην Ευρώπη -όπως ήταν αναμενόμενο- την εκστρατεία ανάκτησης της εμπιστοσύνης των καταναλωτών μετά το θέμα των μαζικών ανακλήσεων.

Μία ημέρα πριν την έναρξη της έκθεσης της Γενεύης ο αντιπρόεδρος της Toyota Europe Kazuo Okamoto σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, ζήτησε συγγνώμη από τους Ευρωπαίους καταναλωτές για τα ζητήματα ασφαλείας που ανέκυψαν και την ανησυχία που αυτά προκάλεσαν.

Ο K.Okamoto υποσχέθηκε ότι η Toyota βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης όλων των διαδικασιών που άπτονται των δραστηριοτήτων της συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούν τους τομείς σχεδίασης, παραγωγής, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, όπως τόνισε στην ανακοίνωσή του.

Απαντώντας αργότερα σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Kazuo Okamoto δήλωσε ότι η Toyota δεν είχε ως στόχο την ανάδειξή της στην μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως και αντιμετωπίζει το επίτευγμα αυτό ως την ανταπόκριση των καταναλωτών στην ποιότητα των προϊόντων της.

Ωστόσο, ο αντιπρόεδρος της Toyota Εurope αναγνώρισε ότι το ζήτημα των ανακλήσεων επιβάλλει να αναθεωρηθούν κάποια πράγματα …όχι βέβαια όσον αφορά το μέγέθος της φίρμας, αλλά τον τρόπο ανταπόκρισής της όπως επεσήμανε.

Στο εξής, όταν κάποιος πελάτης έρχεται σε εμάς με την απαίτηση να παραλάβει γρήγορα τον αυτοκίνητό του, ίσως πλέον του ζητάμε να είναι πιο υπομονετικός ώστε να μπορούμε να του παραδώσουμε ένα προϊόν βέλτιστης ποιότητας δήλωσε χαρακτηριστικά.




auto.in.gr