2

Ακόμα και ο ίδιος ο Valentino Rossi παραδέχθηκε ότι η ανανεωμένη Yamaha M1 του 2010 είναι ήδη πολύ γρήγορη, καθώς σημείωσε για τέταρτη φορά τον πρώτο χρόνο στις ισάριθμες ημέρες των χειμερινών δοκιμών του MotoGP μέχρι στιγμής, στο τέλος του δεύτερου διημέρου στη Σεπάνγκ της Μαλαισίας.

Ο Ιταλός της Fiat Yamaha ήταν οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος σε σχέση με την Πέμπτη (25/02) και δυόμισι δέκατα σε σχέση με τον Casey Stoner της Ducati. Ο έτερος εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha, Jorge Lorenzo, απουσιάζει λόγω τραυματισμού στο χέρι που υπέστη στην προπόνηση με Motocross.

Ξεκινήσαμε καλά και είμαστε ήδη πολύ γρήγοροι, οπότε είμαι χαρούμενος είπε ο γιατρός, που αφοσιώθηκε σήμερα στη συστοιχία πολλών γύρων για τη συλλογή δεδομένων. Επιβεβαιώσαμε ότι η δουλειά που κάναμε στις τελευταίες δοκιμές ήταν καλή και είναι ξεκάθαρο ότι βρισκόμαστε σε καλή κατάσταση στην πίστα.

Δουλέψαμε με δύο ή τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις και αποφασίσαμε ποιες είναι οι σωστές κατευθύνσεις που πρέπει να ακολουθήσουμε με την ισορροπία της μοτοσικλέτας, την ανάρτηση κ.τ.λ. Επίσης, δοκιμάσαμε νέες χαρτογραφήσεις του κινητήρα για να βελτιώσουμε την επιτάχυνση.

Η Ducati δοκίμασε στη Σεπάνγκ το νέο της ψαλίδι ανθρακονημάτων και το νέο της κινητήρα και ο Casey Stoner έμεινε εξίσου ικανοποιημένος: Κάναμε ένα μεγάλο βήμα από τις τελευταίες μας δοκιμές, όλα είναι πολύ θετικά.

Η μοτοσικλέτα δίνει πολύ καλή αίσθηση εξαρχής. Δεν αλλάξαμε πολλά, δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και στις δύο μοτοσικλέτες και στο τέλος επιστρέψαμε σε αυτά με τα οποία είχαμε ξεκινήσει. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλά ισορροπημένη και δουλεύει αρκετά καλά.

Το πλαίσιο είναι παρεμφερές με το περσινό και απλώς δοκιμάζουμε διαφορετικά επίπεδα στιβαρότητας με το νέο ψαλίδι, ενώ ο κινητήρας είναι πολύ πιο ομαλός, πιο εύκολος στο χειρισμό και βρίσκω πιο άνετη την οδήγηση όταν υπάρχει πρόσφυση.

Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την περσινή μοτοσικλέτα για να την κάνουμε λίγο πιο εύκολη σε κάθε πίστα, αντί να είναι εξειδικευμένη. Για μένα δουλεύει πολύ καλύτερα και είναι εξαιρετική στα φρένα.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικός για τον Nicky Hayden, ομόλογο του Casey, ήταν ο τρίτος χρόνος που πέτυχε με τη νέα Ducati GP10 – μόλις δύο δέκατα πίσω από τον Αυστραλό! Εξίσου εντυπωσιακό ήταν και το δίδυμο της Tech3 Yamaha, με τον τέταρτο χρόνο του Colin Edwards και τον πέμπτο του Ben Spies.

Αντίθετα, οι δύο αναβάτες της Repsol Honda ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά. Το σημαντικό είναι ότι μπορούσαμε διαρκώς να βελτιώνουμε το ρυθμό μας, είπε ο Andrea Dovizioso. Φυσικά έχουμε ακόμα πολλή δουλειά, καθώς πρέπει να μειώσουμε την υστέρησή μας από τους πρωτοπόρους, αλλά είμαι αισιόδοξος και χαρούμενος με τη δουλειά εξέλιξης που κάνει η Honda.

Από τους πρωτοεμφανιζόμενους, ο Hiroshi Aoyama της Interwetten Honda αρχίζει να ανεβάζει ρυθμό, όπως και ο Alvaro Bautista της Suzuki – αλλά τα πράγματα εξακολουθούν να μην εξελίσσονται καλά για τον Marco Simoncelli. Ο Ιταλός της Gresini Honda έπεσε στον τρίτο γύρο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο – αλλά μόνο για προληπτικούς λόγους.

MOTOGP 2010 – ΔΟΚΙΜΕΣ

ΣΕΠΑΝΓΚ – ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ

ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΓΥΡΟΙ
1. Rossi Fiat Yamaha 2:00.271 39
2. Stoner Ducati +0.241 33
3. Hayden Ducati +0.432 42
4. Edwards Tech3 Yamaha +0.717 35
5. Spies Tech3 Yamaha +0.743 44
6. Capirossi Suzuki +1.049 50
7. Dovizioso Repsol Honda +1.168 46
8. Pedrosa Repsol Honda +1.207 57
9. Aoyama Interwetten Honda +1.421 50
10. Bautista Suzuki +1.461 25
11. De Puniet LCR Honda +1.709 58
12. Melandri Gresini Honda +1.807 60
13. Barbera Aspar Ducati +1.809 52
14. Kallio Pramac Ducati +1.811 66
15. Espargaro Pramac Ducati +2.096 49
16. Simoncelli Gresini Honda +3.418 2

auto.in.gr